Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2006, 23:39   #1
abi
Banneling

Standaard marokko valt bel......

Wa zou je dan doen
abi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 23:42   #2
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Niets!
Oud 1 februari 2006, 00:27   #3
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abi Bekijk bericht
Wa zou je dan doen
Wederom wakker worden en mezelf afvragen waar ik al deze vreemde dromen vandaan haal. en aangezien ik eerder al dezelfde droom met Nederland had, toch maar een keertje wat slaappillen ophalen om mijn nachtrust te verbeteren.
Oud 1 februari 2006, 00:46   #4
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Hetgeen ik zou doen is een akkoord maken met Marokka om bij een overwinning als cadeau een onafhankelijk Vlaanderen te krijgen.
Ik zou ze dan steunen tegen belgicisten en het establishment, mijn overlevingskansen zouden dan een pak groter zijn ook vermits er een pak meer Marokkanen bestaan dan Belgen.
Daarna shot ik ze buiten of zien we wel verder
Vechten met een Waal aan men zeide onder de Belgische vlag zie ik helemaal niet zitten.

Laatst gewijzigd door Internaut : 1 februari 2006 om 00:47.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 01:01   #5
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Hetgeen ik zou doen is een akkoord maken met Marokka om bij een overwinning als cadeau een onafhankelijk Vlaanderen te krijgen.
Ik zou ze dan steunen tegen belgicisten en het establishment, mijn overlevingskansen zouden dan een pak groter zijn ook vermits er een pak meer Marokkanen bestaan dan Belgen.
Daarna shot ik ze buiten of zien we wel verder
Vechten met een Waal aan men zeide onder de Belgische vlag zie ik helemaal niet zitten.
Met de Marokkanen heulen dan wel? Djeezes! Ben jij een echt Vlaming of hoe zit dat?
Oud 1 februari 2006, 01:20   #6
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Dan ga ik in het verzet.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 01:32   #7
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

De Vlaamse Verzetsorganisatie: francofonie en Marokkanen buiten.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 02:29   #8
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
De Vlaamse Verzetsorganisatie: francofonie en Marokkanen buiten.
Iets zegt me dat de blanke francofonie pas dan zal beseffen wat ze gedaan heeft (http://forum.politics.be/showthread.php?t=45413). In ruil voor absolutie sturen we hen wel als zelfmoordaanslagplegers op de vijand af.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 06:10   #9
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

De VBers uitlachen...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 06:14   #10
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Me onmiddellijk bekeren.

Ik zou graag nog een comfortabel leven hebben.

En emigreren.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 06:15   #11
Proletariër
Minister-President

Proletariër's schermafbeelding

Standaard

Mij afvragen hoe die zo rap door Spanje en Frankrijk getrokken zijn
Proletariër is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 06:18   #12
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ik zou het vooral ni opnemen voor Vlaend'ren. Geen denken aan, lekker laf weglopen ja...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 06:46   #13
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard Arabische machtsovername-scenario

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër Bekijk bericht
Mij afvragen hoe die zo rap door Spanje en Frankrijk getrokken zijn
1.In Spanje en Frankrijk zit het reeds stampvol met dat volk. 2.Hier ook.Ze moeten helemaal géén buurlanden doortrekken.Hun "5de kolonne" is reeds ter plaatse, zowel in Spanje, Frankrijk, België als Nederland.Deze moet enkel ge-aktiveerd worden.Op het signaal van het "basis-land" Marrokko rebeleren die zich allemaal tegelijk, en Marokko valt dan met geregelde troepen Spanje binnen.In het geheim hebben ze bondgenootschap afgesloten met de andere Magreblanden, Egypte, Saudi-Arabië enz.Die moeten gewoon Gibraltar over en dan hebben ze een rode loper tot in Scandinavië.Als stoottroepen, kannonnevlees, hebben ze de beschikking over de uitgehongerde massa's Afrikaanse negers.Inplaats van die tegen te houden moeten ze ze enkel de ingang van Europa vergemakkelijken, via Mellilla en Ceuta, met een vloot ouwe cargo's bvb. Dit is enkel niet zo een paranoïa doemscenario als jij wel zal zeggen dat het is, integendeel een héél simpele en gemakkelijke uit te voeren strategie."Ze" wachten enkel nog om een beetje talrijker te zijn alhier.
En onze korrupte politiekers maken hun het uitvoeren van hun plannen gemakkelijker door ze massaal binnen te laten, juist om ze als kiesvee te gebruiken.Maar dat zal ook hen zuur opbreken.De politieke "leiders" zullen het eerst gelikwideerd worden als "ze" in hun machtsovername gelukken, wees daar gerust van.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 06:51   #14
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik zou het vooral ni opnemen voor Vlaend'ren. Geen denken aan, lekker laf weglopen ja...
En waar zoud ge naartoe trekken, jongen?Ge kunt niks, ge weet niks, bent lui, laf, gedrogeerd, redelijk dom ook geloof ik...niemand zit op u te wachten, integendeel wel, en niemand anders dan het brave belgische vaderland is bereid om uw nietswaardige, totaal onnuttige persoontje te onderhouden & te voeden!Gij zoud eigenlijk in de voorste linie moeten staan om uw boterham, meer nog, uw overlevingskansen, te verdedigen.
Oud 1 februari 2006, 06:55   #15
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Me onmiddellijk bekeren.

Ik zou graag nog een comfortabel leven hebben.

En emigreren.
Altijd gezegd dat gij een eersteklas opportunist waart.Emigreren zal voor u niet noodzakelijk zijn, de nieuwe overheersers zullen wel kollaborateurs nodig hebben.Mannen met universitaire diploma's, goede kennis van het terrein en niet belast met scrupules zullen welkom zijn om de slavernij der Europeanen te organiseren.
Oud 1 februari 2006, 07:09   #16
Proletariër
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
1.In Spanje en Frankrijk zit het reeds stampvol met dat volk. 2.Hier ook.Ze moeten helemaal géén buurlanden doortrekken.Hun "5de kolonne" is reeds ter plaatse, zowel in Spanje, Frankrijk, België als Nederland.Deze moet enkel ge-aktiveerd worden.Op het signaal van het "basis-land" Marrokko rebeleren die zich allemaal tegelijk, en Marokko valt dan met geregelde troepen Spanje binnen.In het geheim hebben ze bondgenootschap afgesloten met de andere Magreblanden, Egypte, Saudi-Arabië enz.Die moeten gewoon Gibraltar over en dan hebben ze een rode loper tot in Scandinavië.Als stoottroepen, kannonnevlees, hebben ze de beschikking over de uitgehongerde massa's Afrikaanse negers.Inplaats van die tegen te houden moeten ze ze enkel de ingang van Europa vergemakkelijken, via Mellilla en Ceuta, met een vloot ouwe cargo's bvb. Dit is enkel niet zo een paranoïa doemscenario als jij wel zal zeggen dat het is, integendeel een héél simpele en gemakkelijke uit te voeren strategie."Ze" wachten enkel nog om een beetje talrijker te zijn alhier.
En onze korrupte politiekers maken hun het uitvoeren van hun plannen gemakkelijker door ze massaal binnen te laten, juist om ze als kiesvee te gebruiken.Maar dat zal ook hen zuur opbreken.De politieke "leiders" zullen het eerst gelikwideerd worden als "ze" in hun machtsovername gelukken, wees daar gerust van.
gij hebt talent om fictie te gaan schrijven

Citaat:
Altijd gezegd dat gij een eersteklas opportunist waart.Emigreren zal voor u niet noodzakelijk zijn, de nieuwe overheersers zullen wel kollaborateurs nodig hebben.Mannen met universitaire diploma's, goede kennis van het terrein en niet belast met scrupules zullen welkom zijn om de slavernij der Europeanen te organiseren.
Hoe? Ze hebben hun troepen hier toch al, waarvan er genoeg zijn die universitaire diploma's hebben en hier al jaren wonen en dus meer dan genoeg kennis van het terrein hebben. Dat ziet er niet goed uit voor lombas En aangezien ze tegelijkertijd ook onze buurlanden veroverd hebben, kan hij nergens naar vluchten (emigreren) ook.
Oud 1 februari 2006, 07:09   #17
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hah, des te beter

Universitair diploma, goede kennis van het terrein, weinig scrupules, opportunisme... Ik ben het hélemaal

PS Ze moeten Frankrijk en Spanje toch niet door? Er bestaan al b - o - t - e - n hein proleetje. Die Marokkanen zullen er toch wel een paar hebben...
Oud 1 februari 2006, 07:09   #18
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

De geschiedenis leert dat de beslissende veldslag in West-Vlaanderen zal plaatsvinden. Den Duits hebben we daar kunnen breken door de sluizen open te zetten en ze te verzuipen in hun loopgraven. Welnu, naast sluizen hebben we daar tal van varkenskwekerijen. Dus.....
Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 07:11   #19
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër Bekijk bericht
Hoe? Ze hebben hun troepen hier toch al, waarvan er genoeg zijn die universitaire diploma's hebben en hier al jaren wonen en dus meer dan genoeg kennis van het terrein hebben. Dat ziet er niet goed uit voor lombas En aangezien ze tegelijkertijd ook onze buurlanden veroverd hebben, kan hij nergens naar vluchten (emigreren) ook.
Geld is escapisme (letterlijk en figuurlijk), dat moet jij toch weten?

Oud 1 februari 2006, 07:13   #20
Proletariër
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Geld is escapisme (letterlijk en figuurlijk), dat moet jij toch weten?

ik zou het niet weten, ik heb niet veel ervaring met geld
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be