![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() voor diegene die lid zijn van een lokale Groen!-groep: er is een nieuwe foto-groep op Flickr waar je foto's kan posten van lokale acties; zeker doen!
http://flickr.com/groups/degroenen/
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik weet alvast welke foto's ik er nooit zal zien.. Namelijk "militanten" van groen die naar de kust komen om de olie te kuisen van vogels nadat een of andere boot z'n olietanken heeft gespoeld, of om te protesteren tegen het verdwijnen van een bos.
Groen: de partij van de holebi, en liefhebbers van Volvo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zeg is uw enigste taak op dit forum groen!bashen of zo? ne fetish ontwikkeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() duidelijk, u als groen-militant, kan misschien het tegendeel aantonen?
Al vrees ik dat u lang zal moeten zoeken, ik (als fervent natuur-militant) heb al lang ondervonden hoe groen ze echt zijn bij agalev. Volgens mij bedoelen ze daarmee hun wens om in de cyaan-groene zetels te zitten van het Vlaams parlement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik heb in het verleden al tegen u gezegd dat mijn lokale Groen! afdeling wél zelf de handen uit de mouwen steekt en geeft om het milieu (evenals Groen! brussel dat een deel van de Zenne heeft opgekuist) maar dat heeft u toen afgedaan als een lokale anomaliteit... ik kan niet meer zeggen dan wat ik zelf ondervind bij de lokale Groen! werking...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() VOLVO is een leuk mobieltje ^^ en holebi's geen last van stoort me niet.
annyway is dat een complete groen afdeling inclusief j-groen ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik vraag mij af wat u hier komt doen op het Groen!-forum... als u hier enkel komt om alles af te breken wat er hier geschreven wordt, dan blijft u beter weg!
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat "Groen!?" het "spam-gehalte" van je posts bedoelt.
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
tuurlijk, daarom geef ik ook mijn mening over uw posts!
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ga nog wat wapens leveren aan Nepal!
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 23 januari 2006 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga nog wat "WO II"-collabo's aanbidden.8)
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Groen! Wervik bestaat nog maar een paar maand en als u zou lezen wat er staat dan zou u gezien hebben dat er 2 concrete acties op staan (opkuisactie + boomplantactie), daarnaast hebben we ook gevraagd aan de bevolking om ons dingen te melden die verkeerd lopen in Wervik. Zaken die kunnen opgelost worden door gewoonweg de juiste instaties te contacteren (niet altijd een evidentie als je de weg in het administratieve doolhof niet kent) geven we door aan de juiste instantie (en zeggen we ook aan de persoon in kwestie waar het dossier nu ligt) en andere zaken die niet zo direct opgelost kunnen worden proberen we aan te kaarten bij de Wervikse politici.
Daarnaast zijn we ook bezig met de opvolging van de schending van het GNOP (waarbij er plannen zijn om rioolbuizen te leggen in een natuurgebied, wat wettelijk niet mag en ook tot gevolg zou hebben dat bij zware regenval een paar wijken langs de Reutelbeek zouden over stromen) en reiken we de eerste Groene Pluim uit aan een vrijwilligersorganisatie die zich in zet voor het milieu of de sociale cogesie in Wervik. Dat zijn al 5 concrete acties meer dan het Vlaams Belang dat in Wervik al veel langer bestaat dan Groen...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() aangezien die niet welkom zijn in het Vlaams Belang is het toch goed dat ze ergens tercht kunnen, hé. Is toch 10 % van het kiespubliek...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() heeft het Vlaams-Belang eigenlijk al ooit iets gedaan? en dan spreek ik niet alleen over Wervik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor "groen!?", dat is de oprichter van Agalev, en degene rond wie de steun voor Agalev (in haar betere dagen) was gecentreerd. Tot de kraaien als Mieke Vogels en Jos Geysels er neerstreken voor het in het licht schitterende geld en systematisch de ideologisten hebben buitengewerkt.
![]() |