Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2006, 23:36   #1
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard Alcazar had deels gelijk: Iran D-day komt zeker... maar niet nu-meteen (2006)

Zoals Tom Cruse het ook zegt ALWAYS FOLLOW THE MONEY! In dit geval gaat het om de weinig opgemerkte beslissing van de Amerikaanse centrale Bank, de Federal Reserve om het "dollar aanbod verslag" de zogenaamde M3 (M-3) voor het eerst niet meer openbaar te maken en voortaan geheim te houden vanaf... jawel 23 maart! Das precies 3 dagen na de start van de allereerste dollarloze oliebeurs sinds 1944: de Iran Oil Bourse op 20 maart 2006.

http://www.freemarketnews.com/WorldNews.asp?nid=5515

Redrum

Laatst gewijzigd door Tempest : 9 februari 2006 om 23:58.
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2006, 23:45   #2
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

En zo volgt de ene na de andere "unprecedented" beslissing.
En zoals je opmerkt, steeds met weinig trompetgeschal.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 00:02   #3
Tempest
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
...steeds met weinig trompetgeschal.
TouchDown!
Oud 10 februari 2006, 03:41   #4
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
het woord 'whispers' staat zowat in elke paragraaf

en dat de amerikanen boven hun stand leven, is een open deur intrappen

hoe dit artikel moet dienen om iran d-day dichterbij te doen komen is me volstrekt onduidelijk

Citaat:
...steeds met weinig trompetgeschal.
Knipp blaast heel luid op z'n trompet , Dies Irae, quantus tremor est futurus !
Happy ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2006 om 03:57.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 04:41   #5
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Dit artikel is veel beter :

http://www.energybulletin.net/7707.html
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 17:44   #6
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Achteraf zullen diegeen die al deze feiten ophalen weer als conspiracy theorist bestempelt worden...

Ik ben er zeker van dat iran op de agenda ligt. De vraag is alleen hoe ze het gaan doen zonder het Amerikaanse leger volledig te breken, ze zitten nu al met zoveel in Irak dat als ze nog eens een aanval op Iran moeten doen ze zichzelf kapot maken.

Als het in 2006 gebeurt, dan zal er een heel groot evenement moeten gebeuren (zoals een massieve terroristische aanval), om het Amikaanse volk terug te mobiliseren en eventueel de dienstplicht opnieuw in te voeren.

Tegelijkertijd groeit de kans op een terroristische aanval in europa, we hebben nu al het grondwerk en conditionering gezien die ervoor gelegd werd met de rellen in parijs en nu de cartoon commotie.

Maar de meesten slapen rustig verder, zich niet bewust dat er een plan op globale schaal zich aan het ontwikkelen is, geleid en geplant door gewetensloze criminelen die de toekomst van de mensheid in hun handen willen hebben.

Laatst gewijzigd door exodus : 10 februari 2006 om 17:45.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 17:47   #7
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Achteraf zullen diegeen die al deze feiten ophalen weer als conspiracy theorist bestempelt worden...

Ik ben er zeker van dat iran op de agenda ligt. De vraag is alleen hoe ze het gaan doen zonder het Amerikaanse leger volledig te breken, ze zitten nu al met zoveel in Irak dat als ze nog eens een aanval op Iran moeten doen ze zichzelf kapot maken.

Als het in 2006 gebeurt, dan zal er een heel groot evenement moeten gebeuren (zoals een massieve terroristische aanval), om het Amikaanse volk terug te mobiliseren en eventueel de dienstplicht opnieuw in te voeren.

Tegelijkertijd groeit de kans op een terroristische aanval in europa, we hebben nu al het grondwerk en conditionering gezien die ervoor gelegd werd met de rellen in parijs en nu de cartoon commotie.

Maar de meesten slapen rustig verder, zich niet bewust dat er een plan op globale schaal zich aan het ontwikkelen is, geleid en geplant door gewetensloze criminelen die de toekomst van de mensheid in hun handen willen hebben.
De VS hebben constant gezegd dat de militaire optie tegen Iran, dan wel als laatste optie, nog steeds op tafel ligt. Dus, zo'n verrassing zal het ook niet zijn als een aanval ervan komt, laat staan een conspiracy.

Laatst gewijzigd door Pascal L. : 10 februari 2006 om 17:47.
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 18:51   #8
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
Zoals Tom Cruse het ook zegt ALWAYS FOLLOW THE MONEY! In dit geval gaat het om de weinig opgemerkte beslissing van de Amerikaanse centrale Bank, de Federal Reserve om het "dollar aanbod verslag" de zogenaamde M3 (M-3) voor het eerst niet meer openbaar te maken en voortaan geheim te houden vanaf... jawel 23 maart! Das precies 3 dagen na de start van de allereerste dollarloze oliebeurs sinds 1944: de Iran Oil Bourse op 20 maart 2006.

http://www.freemarketnews.com/WorldNews.asp?nid=5515

Redrum
Always follow the money? Bedoel je het stukje uit Jerry Mcguire toevallig? Dan is het wel show me the money. SHOW ME THE MONEY!!!!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 20:28   #9
TheTruth
Vreemdeling

TheTruth's schermafbeelding

Standaard

Weeral domme opmerking van den illwill
TheTruth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 21:59   #10
Tempest
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Bedoel je het stukje uit Jerry Mcguire toevallig? Dan is het wel show me the money. SHOW ME THE MONEY!!!!
Jaja... kdacht aan Deep-Throat (van "All the President's Men"), schreef Tom Cruise.

Laatst gewijzigd door Tempest : 10 februari 2006 om 22:08.
Oud 10 februari 2006, 22:47   #11
Mahdi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

En veel zitten ze niet in met het werelderfgoed. Zie maar het lot van de grote bibliotheek van Bagdad die compleet afbrandde tijdens de invasie van Irak. Wat een verlies!!!
Mahdi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2006, 17:35   #12

Karma's schermafbeelding

Standaard

ondertussen wordt er wel ruzie gestookt tussen Europa en de Arabische landen via cartoons. Als 't nog lang blijft duren zullen er op den duur troepen moeten aanrukken uit Europa ipv uit de VS. Sinds de opstandige rellen van vorig jaar in Frankrijk zijn we trouwens in een kettingreactie aan 't geraken.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2006, 20:26   #13
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
ondertussen wordt er wel ruzie gestookt tussen Europa en de Arabische landen.....
Eentje die wakker blijft.
Weet je per toeval ook wie er stilletjes in het vuistje lacht, bij dit alles?
Een onstabiel Europa is de natte droom van zowat alle Neocons.
En ik weet het ook wel hoor, als Bush hier in een speech voor de EU komt vertellen dat hij vòòr een sterk Europa is, dan geloven velen dat.
Ik niet.
Oud 11 februari 2006, 22:53   #14
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Eentje die wakker blijft.
Weet je per toeval ook wie er stilletjes in het vuistje lacht, bij dit alles?
Een onstabiel Europa is de natte droom van zowat alle Neocons.
En ik weet het ook wel hoor, als Bush hier in een speech voor de EU komt vertellen dat hij vòòr een sterk Europa is, dan geloven velen dat.
Ik niet.
Nog een stapje verder Steve ... De Neocons lachen inderdaad in hun vuistje ... ze hebben er zelf misschien de hand in gehad dat a) de cartoons zijn gepubliceerd en b) de commotie is aangewakkerd ...

Laatst gewijzigd door Gun : 11 februari 2006 om 22:54.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2006, 23:27   #15
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Nog een stapje verder Steve ... De Neocons lachen inderdaad in hun vuistje ... ze hebben er zelf misschien de hand in gehad dat a) de cartoons zijn gepubliceerd en b) de commotie is aangewakkerd ...
Oh maar, ik ga/denk véél verder dan ik hier tentoon stel hoor.
Doch, je bent tegenwoordig wel zeer snel een "NWO-adept", "conspiracynut", enzomeer, dus daarom hou ik meestal bij wat mainstream bekend is.
In de aanloop naar de Irak-oorlog werd op CNN het feit dat de VS ooit beste maatjes was met Saddam zelfs afgedaan als een "conpiracytheorie"...
Tja

Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 februari 2006 om 23:28.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be