![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Moslimgraven vernield in DenemarkenOnbekenden hebben 25 moslimgraven op het kerkhof in Saedding nabij Esbjerg in Denemarken vernield. De grafschennis is een vergeldingsactie voor het protest in de moslimwereld tegen de Mohammed-spotprenten van de Deense krant Jyllands-Posten. De actie was duidelijk gericht tegen de moslims want de katholieke zerken bleven gespaard. De politie heeft nog geen spoor van de daders, die de zerken vernield hebben en de bloemen vertrappeld, meldt de Deense krant Ekstrabladet. Bron: Het Laatste Nieuws. http://www.hln.be/hln/cch/det/art_171005.html?DCSext.bron=homeArt11 A'Udhoe billâhi minash shaytânir radjiem. Laatst gewijzigd door Carina : 12 februari 2006 om 21:13. |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Als we in vette letters gaan liggen rochelen dan moet je het zeggen.
[sarcasme]Oh nee, enkele graven van massamoordenaars en haatverspreiders vernield. Goh, dat is erg...[/sarcasme] Kijk, bomaanslagen op onschuldige burgers is goed voor hen want dat past in hun jihad-kader, maar o nee als er een cartoon gepubliceerd wordt en er in de nasleep van hun betogingen een paar graven gemolesteerd worden... Hoe zegt men dat? Een dubbele moraal? Boontje komt om zijn loontje. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zoek mijn toevlucht bij Allah tegen de verworpen sheitan. Laatst gewijzigd door Carina : 12 februari 2006 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() wat men zaait zal men oogsten
blijkbaar snappen die extremistische moslims dat nog niet goed. zij hebben haat en dood gezaaid haat zijn ze nu al aan het oogsten, de dood zal nog volgen als ze blijven door doen. zij willen oog om oog en tand om tand en dit zullen ze ook krijgen, daar ben ik zeker van. de spanningen in de wereld zijn serieus aan het stijgen en het buskruit zit in de ton nu nog het land vinden en WO 3 kan beginnen |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
|
![]() ze moeten van die graven afblijven...... want in feite zijn dat de enige goede moslims....
|
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() WOIII zal een oorlog worden van religies tegen elkaar en de vrijheid om die religies te beleven. Een oorlog tussen waarden, tussen vrijheid en onderwerping aan de Islam.
Ik ben er klaar voor. En dat is inderdaad grafschennis, maar die Italiaanse priester had ook niets gedaan buiten niet-moslim te zijn en die hebben ze ook neergeknald. En er is een verschil tussen een levende ziel weg te nemen en een paar stenen kapot te smijten. Laatst gewijzigd door Armadel : 12 februari 2006 om 21:25. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ikzelf keur het niet goed maar begrijpen kan ik het maar als te beter. u ziet niet dat dit is wat de extremistische moslims willen, zij schreeuwen voor hun heilige oorlog en ik zeg laten we ze het geven. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() *knip*
Oproepen tot geweld zijn wettelijk niet toegestaan. |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Gaan we de Shizie-toer op, Tegendradigaard?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() In de grond zijn moslims goeie mensen. |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() door zulke uitspraken krijg je toestanden zoals nu.
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() Van graven blijf je af. Zo denken wij er hier in Europa over. Misschien hoor jij hier wel niet thuis |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Mahdi [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] ![]() In de grond zijn moslims goeie mensen. Ja zeg, zeg dan al eens iets goeds over de moslims, is het weer niet goed. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt wel heel selectief in het posten hé Carina of is het PDR? In Beiroet is een katholieke wijk met een kerkhof voor uitsluitend katholieken en daar werden drie dagen na het uitbreken van de rellen al een groot deel van die zerken vernield door moslims. Dus wie is hier begonnen met vernielen van zerken? |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed, zerken zijn maar stenen, ik heb nog altijd liever dat men zerken verbrijzelt dan schedels.
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() t'is voor niks nodig,t'is gewoon dom langs beide zijden!
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Schrijf brieven , maak infopakketten over het ware gezicht van Islam en stuur die naar scholen, kerken overheden, zodat iedereen goeie achtergrond informatie krijgt. Kennis maakt macht. Zelf veel van de forum geleerd hoe de islam in mekaar steekt en ben zelf zo een paket aant maken. Niet buigen voor de Islam regels en politici informeren, die politic correcten flink aan de jas trekken. Ik hoop dat ze die heethoofden pakken en ze afgekoeld krijgen want die overleden mensen kunnen er niets aan doen. Grafschennis is is verwerpelijk en als moslims dan doen ook. Maar laten we ons juist geestelijk sterker en beschaafder tonen door ze niet met de zelfde munt trug te geven, hoewel ik wel begrijp dat het gebeurt is. Van de doden blijf je af, hoe dan ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De doden moet men in vrede laten rusten! Overal en altijd...
In mijn moslimdorpje is het katholieke kerkhof (van Italiaanse kolonialen) een vreselijk oord : knekels en beenderen alom, alles vernield, grafputten liggen open en vol met zwerfvuil, geen enkele marmeren plaat staat er nog... Deze marmer is terug te vinden in de moslimhuizen rondom en de arduin dient er als deurdrempel... Bij navraag zei de vriendelijke en bevriende burgemeester mij : "maar het zijn toch maar katholieke graven...!?!" Inderdaad, men oogst wat men zaait. |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat: