![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
Bekijk resultaten enquête: bent u rechtser geworden? | |||
nee, ik was al extreem rechts |
![]() ![]() ![]() |
8 | 32,00% |
ja, ik overweeg nu op het VB te stemmen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,00% |
nee, ik laat me niet opjutten en ben nog altijd links |
![]() ![]() ![]() |
13 | 52,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik niet rechtser geworden, ik ben nog altijd even liberaal en progressief en hou de vrijheid en vrede nog altijd hoog in het vaandel.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze crisis heeft mij niet veranderd, maar geen enkele optie in deze peiling is in mijn geval van toepassing.
#7 |
Banneling
|
![]() ik was al extreem-rechts nu wordt het ultra-extreem-rechts (wast veel witter en doodt schadelijke organismen)
Maar dankzij de goedkope internetverbindingen van de spa en hun intentie om het leger af te bouwen en onze regio onbewaakt achter te laten, ga ik me volledig bekeren tot de linkse kerk (NOT) |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mitgard is dus 'nog altijd links'.
Vandaar dus deze suggestieve poll. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 februari 2006 om 12:31. |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Als het al iets duidelijk gemaakt heeft dan is het vooral de onbegrensde haat die blijkbaar leeft in al die moslimlanden tegen de westerse kultuur. Er is ook de vaststelling dat de "vijand" onder ons leeft en dat onze leiders niet verder komen dan wat holle rhetoriek. Het is naiëf om te geloven dat de bui wel zal overwaaien en dat de islam zich op termijn zal aanpassen. Ik vrees heel erg voor de toekomst van onze kinderen en denk dat een bloedige confrontatie onvermijdelijk is en dat die confrontatie precies is waar de Islamleiders op aan sturen, waarbij ze gebruik maken van de domheid en het geloof van de massas. Wie kan immers op tegen God ? Europa en de wereld gaan donkere tijden tegemoet.
#11 |
Parlementslid
|
![]() We have nothing to fear but fear itself. Hoeveel Westerlingen zijn er trouwens om het leven gekomen in de rellen?
![]()
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was de bedoeling van de Imams om de toch al opgejutte Mohamedanen op te jagen met een aantal vervalste cartoons? Toch niet om makkelijker een vervolg te kunnen breien aan wat op 11 september en in Madrid gebeurde? En d�*�*r vielen (toevallig) wèl westerlingen.
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom zou ik mijn houding van in het verleden veranderen door dat gezever over cartoons...
ik ben liberaal en sociaal, niet extreem rechts noch links... period! |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beken het maar: je bent Bart Peeters of Somers.
Dergelijk naïef positivo-gewauwel kan maar van een van hen beiden komen. ![]()
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat Mitgard de nodige hersencellen ontbeert om deftige pollopties te maken, heb ik me maar noodgedwongen als links geprofileerd, wat niet zo is...
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 't geval van dergelijke kut-polls stem ik niet eens.
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ah het was maar voor de grap dus! Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 20 februari 2006 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De paradox van Mitgard:
1. Uit de opties in deze poll blijkt dat (volgens Mitgard) al diegenen die zich laten opjutten in de cartoonkwestie rechts zijn. 2. Uit deze topic, en vele andere topics, blijkt Mitgard's afkeer van rechts. Welnu, Uit 1. kunnen we dus besluiten dat die teringmoslims met hun fatwa en hun rellen rechts zijn. Uit 2. kunen we dus besluiten dat Mitgard een groot probleem heeft met die moslims, en dit dus eigenlijk uit o.a. met topics zoals deze. Ergo, Mitgard laat zich erdoor opjutten. Ergo, Mitgard is een rechtse (al dan niet extreem) rakker. Ergo, Mitgard heeft een afkeer van zichzelf, en liegt in deze poll.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, als men een bepaalde partij - die met haar uitspraken zelfs nog niet eens rellen veroorzaakt, laat staan slachtoffers daarin - al voor de rechter kan sleuren op zogezegd democratische wijze, dan kan je de mensen een flinke dosis angst voor fundamentalistische en onverdraagzame relschoppers, vlaggenverbranders, en fatwa-uitsprekers toch niet kwalijk nemen?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |