Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 23 februari 2006, 12:02   #1
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard El Turco terug?

[SIZE=3][/SIZE]
Citaat:
[SIZE=3]Ola, “Kürt”, alles goed? Hoe zit het met de vrijheidsstrijders? Heb gehoord dat de sletjes pkk-kampen (zowel de mannen als vrouwen) hebben verlaten. Misschien moet je je maatjes is bezoeken.

[/SIZE][SIZE=3]Ik zal is mijn verhaal vertellen. Eigenlijk heb ik zelf een beetje om ban gevraagd. Dit omwille van verschillende redenen zoals:

[/SIZE][SIZE=3]Kwas laatste tijden te véél online. Cijfers maken het misschien duidelijker. Tussen juni ‘04’ en juli ’05 (periode van 13 maanden) had ik 1500 berichten gepost, en tussen augustus ’05 en januari ’06 maar liefst 4500 berichten. Ik kwam hier tegenwoordig niet om bij te leren, maar gewoon om uit de dagen,schelden,herhalen, eigenlijk om tijd te verliezen … Op den duur werd het hier afgezaagd. De antwoorden waren zó voorspelbaar, dat ik visueel (zelf een thread opstarten, en schrijven welke personen er op zouden reageren en wat ze zouden zeggen. Dat was dus gieren …) forumde. Na een tijdje vond ik dat ook saai, en wilde de hypocrisie van de moderators testen en tegelijkertijd hun tolerantie tegenover niet-semieten. Ik begon onderwerpen m.b.t joden, zionisten, te starten … Ik deed het niet om te provoceren of om iets bij te leren, maar gewoon om te zien welke mensen op’t forum écht wel racistisch zijn, en welke mensen niet op de inhoud kunnen reageren, … [/SIZE]
[SIZE=3]Maar de druppel die de emmer deed overlopen was het feit dat ik 8 waarschuwingspunten had gekregen. Dit omdat ik antisemitisch was. Kgeef toe, ik was niet één van de sympathiekste, mijn berichten kunnen politiek incorrecte zaken inhouden, maar waarom hypocrisie? Vroeger, (6,7 maanden) geleden kon je klacht indienen als er racistische berichten werden geplaatst. De admins grepen in, knipten eventueel paar berichten, maar de daders (mag ik ze wel zo noemen?) werden gewaarschuwd soms zelfs gesanctioneerd. Vanaf een bepaald ogenblik werden alleen anti-joodse berichten ge-edit. Ik herinner verdomme goed dat de moderators mij gelijk gaven. Maar dat ze wettelijk verplicht waren om ALLEEN anti-joodse berichten te bewerken. Ik werd gek, ofwel sluiten jullie alle racistische threads af, ofwel doen jullie niets. Vraag me af, hebben de mods géén toegang tot de subforums ‘religie, vreemdelingenbeleid, ..’ ? Daar zijn de échte baasjes aanwezig. Ik snap nog altijd niet waarom ze Shizie,Guderian, ... hebben geband. Als ze Guderian bannen, waarom mag skorzeny,pajot,max, … ik weet niet wie nog … nog vrij rondlopen? [/SIZE]
[SIZE=3]Wat ik nu zoal doe? Aangezien ik voor mijn studies veel achter pc moet zitten, heb ik andere forums/portaals gevonden en ik keerde terug naar portaals waar ik vroeger afscheid had genomen wegens gebrek aan tijd.

[/SIZE] [SIZE=3]Eerlijk gezegd, heb “ik” goesting om anti-moslimthreads op politics.be te hacken, maar dat is niet zo evident. De gehele server hacken ‘beschadigen’ is véél simpeler. Het enige wat ik moet doen is threads gelijk fuck mohamed etc .. vertalen naar Turks/Engels (aanvallen vanuit Turkije kunnen ze moeilijk naar rechtbank slepen) Maar ik ga dat niet doen. Ik wilde van hier afbollen omdat ik hier véél tijd doorbracht, maar heb me wel terug ingeschreven voor portaals waar jé véél meer online moet komen. [/SIZE]
[SIZE=3]Daarom vraag ik beleefd aan de admins om bannelingen(met uitzondering el turco) nog één kans te geven. Anders mogen ze de domain name overkopen.

[/SIZE][SIZE=3]Heb je Kurtlar Vadisi Irak gezien? Wat vond je zoal van de film? [/SIZE][SIZE=3]Ik vond het niet zo slecht, maar had liever dat Kenan Imirzalioglu de hoofdrol had gekregen. Die Polat is lelijk, klein, heeft een voze stem, … En ze mogsten gerust wat meer vertellen over de gruweldaden van de Amerikanen (verkrachtingen, …). Al bij al, de film is gelsaagd. [/SIZE]
[SIZE=3]De Turkse regering heeft Hamas verwelkomd ondanks de kritiek/dreiging (Israël legde direct link tussen de pkk en hamas) van de zionistische staat. Turkije vroeg daarna aan de Israëlische ambassadeur in Ankara om een briefing over Hamas bij te wonen, maar de Turkse staat werd genegeerd door een ambassadeur. Turkije staat nu op zijn kop. Zelfs degene die hun ziel aan de zionisten hebben verkocht waren niet te spreken over die jood. Enkele reacties: ‘stuur hem terug naar zijn ‘land’, ‘Misschien is Israël de financeur van pkk en niet de Europese landen’, … Op Haaretz stond een advertentie van de Mossad, dat ze op zoek zijn naar Koerdische tolken.

[/SIZE][SIZE=3](Je hoeft géén nieuwe topic te openen, [/SIZE][FONT=Times New Roman][SIZE=3]http://forum.politics.be/showthread.php?t=45984[/SIZE][/FONT][SIZE=3][FONT=Times

gebruik de deze
[/SIZE]
van iemand heb ik dit bericht gekregen. hij wil dolgraag terug. en ik vind dat hij terug mag komen.
[SIZE=3][/SIZE]
styllo_ben is offline  
Oud 23 februari 2006, 14:06   #2
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht

van iemand heb ik dit bericht gekregen. hij wil dolgraag terug. en ik vind dat hij terug mag komen.
Yep, viva el turco&co.
Oud 23 februari 2006, 14:15   #3
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Yep, terug...
Chipie is offline  
Oud 23 februari 2006, 14:16   #4
Jeroen

Standaard

We laten ons niet bedreigen.
Jeroen is offline  
Oud 23 februari 2006, 14:27   #5
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

El Turco mag me contacteren op maarten apestaartje mediaservices punt be

Maarten
Maarten Malaise is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be