![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Shizie en Breydel hebben ook een eigen topic dus mag Justiclover er ook een.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reden van de ban?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij heeft er wel om gevraagd eh
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Hij wilde gebannen worden en deed dingen die niet mogen op het forum.
(oproepen tot geweld tegen VB'ers en dingen over holocaust dacht ik) Laatst gewijzigd door Smurfje : 12 februari 2006 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn begindagen op dit forum was EL TURCO vrij extremistisch, bijvoorbeeld over de Armeense genocide. Sinds de zomer vond ik hem redelijker worden, maar die laatste weken ... ![]() Ik zal zijn "discussies" met Shizie wel missen ...
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bied mijn excuses aan aan Breydel en Justicelover, maar aan dit tempo kan ik geen 'komm wieder zuruck' threads blijven starten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Majah: "doei El Turco" dan maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Jep...jammer...er lopen er hier ergere (waar ik nog nooit iets tegen gezegd heb maar wier posts ik wel al gelezen heb) nog vrij rond...all the best Justicelover
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste weken zocht hij wel echt die ban, waarom weet ik ook niet. Kan mss. zijn dat hij het hier wat beu gekeken was maar dan had hij gewoon kunnen zeggen dat hij het een tijdje voor gezien hield en kon hij als hij terug zin had terug komen maar nu....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt allen naar politics-correct.be ! Het is een spelletje... zeg wat je denkt en wie het het langste uithoudt zonder geband te worden is gewonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() overdrijf je nu niet een beetje?
![]() hij heeft het zelf gezocht. het lijkt me evident dat men mensen die onwettigheden posten bant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overdrijven is een hobby 8)
|
![]() |
![]() |