Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van een fundamentalistisch, islamitisch Europa ?
ja 15 25,00%
NEEN 45 75,00%
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2005, 12:53   #1
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard Bent u voorstander van een fundamentalistisch, islamitisch Europa ?

Ik daag die linkse ratten uit om te zeggen dat ze voorstander zijn van een fundamentalistisch, islamitisch Europa. Dat is hetgeen waar we naar toe gaan als we dat islamgevaar in Europa verder zijn gang laten gaan.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2005, 13:01   #2
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Dan moet moet je wel knettergek zijn, om daar voorstander van te zijn.

En dit geld zowel voor de christen-fundamentalisten.
Oud 13 februari 2005, 13:18   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Bof, religie en een moderne samenleving. Sluit dat elkaar niet uit?

Als we teruggrijpen naar religie als dictatuur, dan zullen we wat bevolkingsoverschot mogen afstoten, want alleen door het gebruik van moderne technieken kunnen we zoveel monden voeden, zoveel afval verwerken.
Oud 13 februari 2005, 13:18   #4
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Oud 13 februari 2005, 17:25   #5
sinan123
Banneling

Standaard

Wat een domme topic.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 00:23   #6
alexi
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Ik daag die linkse ratten uit om te zeggen dat ze voorstander zijn van een fundamentalistisch, islamitisch Europa. Dat is hetgeen waar we naar toe gaan als we dat islamgevaar in Europa verder zijn gang laten gaan.
hihi ... linkse ratten ... gieren.
alexi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 08:24   #7
Gauss
Burgemeester

Gauss's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb maar ja gestemd, volgens degenen die zo'n topic starten leven we al in een fundamentalistisch en islamitisch Europa en mits een paar aanpassingen bevalt me dat wel.
Gauss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 12:40   #8
Zwarte Karper
Burger

Zwarte Karper's schermafbeelding

Standaard

Er is maar een partij in belgie die gelooft in het behalen en verzilveren van de ABSOLUTE meerderheid, and muslim they aint.
Alhoewel ik soms denk dat de communisten er ook nog steeds stiekem op hopen

Stevent europa af op een moslim-meerderheid? Kan dat in cijfers aangetoond worden?
Zwarte Karper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 16:39   #9
RobrechtIV
Vreemdeling

RobrechtIV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Karper
Stevent europa af op een moslim-meerderheid? Kan dat in cijfers aangetoond worden?
Kijk eens naar de geboortecijfers van die moslimbroedmachines. Je hoeft geen wiskundige te zijn om het drama te voorspellen.

De vijfde colonnne is al in ons midden. Immigratie is niet langer het grootste gevaar, maar demografie !

[size=1]Nationalistisch[/size]
[size=1]Partijonafhanckelijk[/size]
[size=1]... en vooral Dietsch[/size]

[size=1]1 taal, 1 volk ![/size]
RobrechtIV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 17:23   #10
Cynicus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobrechtIV
Kijk eens naar de geboortecijfers van die moslimbroedmachines. Je hoeft geen wiskundige te zijn om het drama te voorspellen.

De vijfde colonnne is al in ons midden. Immigratie is niet langer het grootste gevaar, maar demografie !
Inderdaad, en ik heb daarover reeds concrete berekeningen gemaakt (zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=21613). Daaruit blijkt dat de islamoverheersing angstaanjagend snel kan gaan.
Oud 5 maart 2005, 17:31   #11
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, en ik heb daarover reeds concrete berekeningen gemaakt (zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=21613). Daaruit blijkt dat de islamoverheersing angstaanjagend snel kan gaan.
die 'concrete berekiening' werd onderuitgehaald met officiele cijfers, in tegenstelling tot diegen die jij uit jou duim zoog, en waarop je nooit hebt geantwoord, http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=21
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 17:40   #12
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

1,7 miljard mensen zijn het reeds ..nog 4,3 overtuigen en dan hebben we een eensgezinde wereld die in vrede kan leven. Het lijkt me een verheffende gedachte..

Maar ja in Irak maken de moslims de moslims af en de Christenen schieten op de andere Christenen - dus denk ik niet dat we alle heil moeten verwachten van een monoculturele wereld waar iedereen Bhoeddist, Moslim, Christen of Hindoe (..) is
want dan vindt men wel een andere reden om haat en oorlog te zaaien.

Het bedreigen van vlaamse zakenmensen met een vlaams bedrijf om zijn produkten te vergiftigen is vanzelfsprekend een goede strategie om de islam uit onze contreien weg te houden...
Oud 5 maart 2005, 17:40   #13
driewerf

Standaard

mar om op de openingspost te reageren:

Citaat:
Als 'linkse rat' ben ik voor een Europa onder controle van de arbeidersklasse, naar het model van de Petrogradse sovjets van 1905. Door een grotere betrookenheid van de arbeidersklasse in de politiek en in het runne van de maatschappij zullen fundamentalisten automatisch een slinkende invloed hebben. Jou openingspost toont duidelijk de noodzaak van een nieuwe linkse arbeiderpartij aan, omdat het duidelijk is dat de traditionele burgerlijke partijen, waartoe ook het VB behoort, geen antwoord hebben de groeiende aanhang van de fundamentalisten (wat nog iets heel anders is om er een islamgevaar en -verheersing van te maken). Zij zijn er immers mee de oorzaak van dat mensen hun heil zoeken in zoiets archaïsch als religie (alle dezelfde shit). Maar ddor te focussen op een groep, creëert met verdeeldheid en kan de Europese burgerij de arbeidersklasse er verder onderhouden (met bereidwillige medewerking van het VB). Daarom moeten racisme, seksime en homofobie bestreden worden, omdat alles wat ons verdeelt ons verzwakt.
Oud 5 maart 2005, 17:50   #14
Cynicus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
die 'concrete berekiening' werd onderuitgehaald met officiele cijfers, in tegenstelling tot diegen die jij uit jou duim zoog, en waarop je nooit hebt geantwoord, http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=21
Die officiële cijfers waar u het over had, zijn gebaseerd op de nationaliteit, niet op de etniciteit. Door die veel te soepele naturalisatiewetgeving zijn er ondertussen reeds een pak 'nieuwe Belgen' van vreemde komaf bijgekomen. Verder hebt u nooit enige tegenberekening gemaakt die de stelling van de oprukkende islamoverheersing zou ontkrachten.
Oud 5 maart 2005, 20:41   #15
driewerf

Standaard

Citaat:
Die officiële cijfers waar u het over had, zijn gebaseerd op de nationaliteit, niet op de etniciteit. Door die veel te soepele naturalisatiewetgeving zijn er ondertussen reeds een pak 'nieuwe Belgen' van vreemde komaf bijgekomen. Verder hebt u nooit enige tegenberekening gemaakt die de stelling van de oprukkende islamoverheersing zou ontkrachten.
Dat ik geen tegenberekening heb gemaakt neemt in niets weg dat
-het aantal kinderen per vrouw enormoverschta werd door U
-dat je er van uitging dat dit aantal constan is, terwijl dit aantal dalend is (eerste afgeleide van een functie, weet je wel)

ik heb geen tegenberekening gemaakt
-omdat ik daar geen zin in had
-omdat ik niet weet hoe groot die dalende trend is
-omdat ik niet weet of die daling zelf constant, dan wel variabel is (tweede afgeleide van een functie, weet je wel)

overigens allemaal fouten waar ook Firestone op had gewezen, en die je ook maar liever negeerde.

Laatst gewijzigd door driewerf : 5 maart 2005 om 20:42.
Oud 5 maart 2005, 21:29   #16
Cynicus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Dat ik geen tegenberekening heb gemaakt neemt in niets weg dat
-het aantal kinderen per vrouw enormoverschta werd door U
-dat je er van uitging dat dit aantal constan is, terwijl dit aantal dalend is (eerste afgeleide van een functie, weet je wel)

ik heb geen tegenberekening gemaakt
-omdat ik daar geen zin in had
-omdat ik niet weet hoe groot die dalende trend is
-omdat ik niet weet of die daling zelf constant, dan wel variabel is (tweede afgeleide van een functie, weet je wel)

overigens allemaal fouten waar ook Firestone op had gewezen, en die je ook maar liever negeerde.
U hebt geen tegenberekening gemaakt omdat ook een tegenberekening waarin wat meer intellectuele en wiskundige masturbatie zou zitten, geenszins zou kunnen ontkrachten dat Europa overwoekerd wordt door islamieten en dat (wat er nog rest van) het blanke karakter van Europa compleet verloren dreigt te gaan.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 5 maart 2005 om 21:32.
Oud 5 maart 2005, 21:52   #17
driewerf

Standaard

Citaat:
U hebt geen tegenberekening gemaakt omdat ook een tegenberekening waarin wat meer intellectuele en wiskundige masturbatie zou zitten, geenszins zou kunnen ontkrachten dat Europa overwoekerd wordt door islamieten en dat (wat er nog rest van) het blanke karakter van Europa compleet verloren dreigt te gaan.
en dan? Maakt dat jou hallucinaties plotseling geloofwaardiger? Maakt dat plotseling dat die '6 tot 10 kinderen per vrouw' reëel zijn? De trend onder zowel Marokkaans als Turkse vrouwen is momenteel dalend; maar er is niet aangegeven hoe snel die daalt (eerste afgeleide), noch of die daling zelf zich versnelt/vertraagt/status quo blijft (tweede afgeleide). m.a.w. elke berekeneing zonder die gegevens is pure glazenbolkijkerij, en is meer een weerspiegeling van jou vooroordelen dan van de werkelijkheid.
Oud 6 maart 2005, 00:24   #18
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik daag die linkse ratten uit om te zeggen dat ze voorstander zijn van een fundamentalistisch, islamitisch Europa.
En? Al veel reacties gehad van 'linkse ratten'? Wat is de tussenstand?
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 01:43   #19
Zwarte Karper
Burger

Zwarte Karper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vijf generaties? Angstwekkend snel? Vijf generaties geleden hadden we verdun nog niet gezien. Sindsdien hebben we het einde van het kolonialisme gezien, de communistische revoluties, het nazisme, de eerste, tweede en de koude wereldoorlogen, de val van het communisme, kernenergie, huishoudelijk gebruik van electriciteit, internet, de pil, aids, sattelieten, mosterdgas en de holocaust, etc. etc.

Angstwekkend en snel zijn begrippen die de voorbije generaties toch iets veranderd zijn... Mischien zijn ze voor sommigen ook iets te ingewikkeld geworden? Mischien dat we daarom terug willen naar de o zo betrouwe religieuze haat?

Doe dat dan alstublieft op een ander: als uw achter-achter-kleinkinderen hier nog moeten leven zijn oorlog en haat wel het laatste wat ge nodig hebt.
Als er een les was die ge de voorbije 5 generaties had moeten leren was het die..
Zwarte Karper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 15:52   #20
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Democratie en vrije meningsuiting staan hoog in het VB vaandel, vooral sinds het arrest
van het beroepshof/cassatie en alle juridische perikelen. Als we nu met 1.000.000
"nieuwe moslimvlamingen" zijn , bovendien fundamentalistische : geeft de wet van het getal hen dan ook gelijk ? & Wat gaat ge ondernemen om te beletten dat er honderduizenden plots het licht zien van het fundamentalistisch aanbidden van God ?

De moslimfundi's hebben nl. als taktiek het fysiek bedreigen van
a. niet-fundamentalistische moslims
b. niet-moslims

Precies hierom : nl. dat het fundamentalistisch geweld in de eerste plaats tegen
de religiegenoten gericht is, ben ik er héél gerust in de beweging schakelt zichzelf uit.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be