![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier meermaals gelezen dat veel, vooral jeugdige mensen die alleen willen gaan wonen de huurwaarborg, die niet gering is, als een groot obstakel zien.
Misschien dat het onderstaande interessant is om weten. Dit geef ik louter ter informatie, dus u doet ermee wat u wilt. Fortis lanceert een zogenaamde 'huurwaarborg service' voor jongeren. De dienst voorziet in een bankgarantie tegenover de verhuurder zonder dat de huurder een belangrijke som als huurwaarborg op tafel moet leggen. Wie wil huren, dient eerst drie maanden huur op een spaarrekening te blokkeren: een huurwaarborg. Dat komt al gauw overeen met een investering van 1.500 euro. Een huurwaarborg vormt voor veel jongeren een drempel om alleen te gaan wonen, luidt het bij Fortis |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoeveel gaven ze je om dat hier te posten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Indien het 'kostenloos' is, goed idee,..... ondertussen zal het toch maar weer een promo-actie van de banken zijn
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() als ge zo verder gaat doen met belangeloos handelen gaat ge wel arm worden zelle
als
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() als ge zo verder gaat doen met belangeloos handelen gaat ge wel arm worden zelle
en als ik u dat zeg moet ge oppassen he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ben trouwens diep teleurgesteld in dat spel he v beleggerscompetitie
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() allee kom nu - laat me charlie ff citeren - als ge niet mee speelt met de lotto kunt ge niks winnen he
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() en ik wilde nog wel daiwa aandelen kopen - speciaal voor u zeg
![]() maar krijg ze gewoon nie gekocht he ![]() heb al zeker zeventwintig keer geprobeerd ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 maart 2006 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
en ja waarom niet speciaal voor u daiwa aandelen kopen ? zonder u had ik niet eens meegedaan maar ik krijg ze niet gekocht he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 maart 2006 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |