![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: de wet.. | |||
.. is belangrijk voor mij. ik probeer mij eraan te houden. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 55,26% |
.. is onbelangrijk voor mij. ik doe mijn goesting. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() heel simpel, beantwoordt de vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik ben me bewust van de noodzaak van wetten in een maatschappij. Over het algemeen heb ik ook weinig klagen van de wetten die nu gelden in ons land. Dus probeer ik me er zo goed mogelijk aan te houden.
[SIZE=1]Al zou ik wel eens veertig durven te rijden in een zone-30.[SIZE=1] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ff uppen want het is in de mode en ik vind dit wel interessant!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ligt er natuurlijk volledig aan over wat het gaat. Ik ben niet van plan iemand om te brengen en zowel aan de verkeerscode als aan de milieuwetgeving hou ik strikt. Maar over ethische zaken beslis ik toch zelf wat ik doe of laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ik rij toch liever 160 km per uur dan een meisje van 12 te verkrachten hoor!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Seks valt hier inderdaad ook onder, dat is waar. Maar verkrachten doe ik ook niet, omdat ik daarmee andere mensen beschadig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij houdt u alvast niet aan de dt-wetten, ma soit
![]() ik hou me aan de regel; als ik niemand schade berokken is het ok. en soms botst dat met de wet ja... dus nee, ik hou me niet altijd aan de wet ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 19 april 2007 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Vanuit de Belgische wetten gaat geen enkel gezag uit voor mij. Gelukkig beperkt mijn persoonlijke en individuele gedragscode mij van al te veel overtredingen te maken.
![]()
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dit is niet uw eerste draad die je "upt" ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
gehoord ? De EU, de Benelux.. zijn geen "wet- en regelgevende organen" ? Je bent waarschijnlijk een inwoner van tantististan ? Of misschien profiteer je uitsluitend van die wetten en regeltjes die je een persoonlijk voordeel bieden ? De goede ziekteverzekeringsregels en het ziektestelsel bezorgen je klanten : dank U België ! Je rijdt over belgische wegen : dank U België ! Als je, je kindertjes vanaf 2 1/2 jaar gratis naar een peutertuin kan sturen : hartelijke dank ! De politie veegt criminelen van de straat en probeert ze in een gevangenis te houden : fijn hoor ! Je kan een trein, een vliegtuig nemen om op vakantie te vertrekken, je krijgt een paspoort wat jouw bevoorrechte status in deze wereld vol miserabelen bevestigt - mooi zo ! Weet je wat je moet doen : paspoort inleveren en statenloos worden, kan je alle voordelen van het illegaal zijn genieten !
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() De verkeersregels lap ik aan mijn laars de rechts valt nog goed mee!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan dit niet naar Maatschappelijke discussies?
Ik hou mij aan de wet, die is nodig om het samenleven te vergemakkelijken.
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Goh, kent iemand al de wetten waaraan zich te houden? Ik alvast niet, dus hoe weet ik me te houden aan datgene wat me onbekend is?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 20 april 2007 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Ik overtreed vaak in mijn handelen de wet (zoals de meeste mensen wellicht) zonder daar echter anderen kwaad mee te berokkenen of in een gevaarlijke situatie te brengen. Door het morele waardensysteem dat ik hanteer bega ik (bijna) nooit echt serieuze overtredingen en/of misdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Voor de instanitie waar ik graag zou werken is de wet belangrijk dus ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik volg normaal ook braaf de wet (meestal). Maar de meeste verkeersregels lap ik ik nu een letterlijk aan de vloer (buiten stoppen voor een zebrapad en rood licht, raar eh ![]()
![]() |
![]() |