![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hey!
Heeft soms iemand de doelstellingen of het 10puntenplan van de VLD van het jaar 2005? Ik heb dit namelijk nodig voor mijn eindwerk geschiedenis en vind hier nergens informatie over. De doelstellingen van het jaar 2006-2007 heb ik wel, maar daar ben ik niets mee. Wie kan mij helpen? Doelstellingen = 10puntenplan, maar is niet hetzelfde als de standpunten. Diegene die me de juiste bezorgd, heeft nog iets te goed ![]() Alvast bedankt.. Mvg, Sofie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb dit reeds gedaan, maar die verwezen me enkel naar de site door en daar staan ze niet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() EDIT: oeps
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 4 maart 2006 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Kan, na enig nadenken, de tien doelstellingen van de VLD van het voorbije jaar zo uit het hoofd opdreunen:
01 Blunderen 02 zich belachelijk maken 03 de aap uithangen 04 geld door het venster smijten 05 onderling ruzie maken 06 scheiden en een lief zoeken 07 op reis vertrekken in eerste class 08 terugkeren in eerste klas 09 kijken of er nog geld in de schatkist zit 10 de tien doelstellingen voor volgend jaar verzinnen en bedenken dat alles maar beter bij het oude kan blijven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() de doelstellingen zijn grappig gevonden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() http://www.jongvld.be/opencms/export...eralfuture.pdf
tien jong vld doelstellingen, ook niet wat je zoekt, maar in tegenstelling tot de adulte wel te vinden op het web in de overpoortstraat in gent vind je tussen de 100 cafés het liberaal archief, probeer daar een keer ? http://www.liberaalarchief.be/ Laatst gewijzigd door Knipp : 5 maart 2006 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Je bent verkeerd. Het is één doestelling voor 10 ministers. De doelstelling is van hun huidige vrouw afgeraken en een nieuw lief zoeken.
Na De Wael en Daems is nu Somers aan de beurt. Alleen is er geen enkele vrouw in hem geïnteresseerd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de topic starter :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Merci Jazeker, goed genuanceerd overzicht van Tegenbos en Samyn.
Nu is er sprake van de X werven van Verhofstadt. Straks n keer vergelijken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt Jazeker..
Ik had ook gedacht aan: ~ het generatiepact ~ de lastenverlaging ~ DHL met de afbouw van hun nachtvluchten Maar ik denk wel dat ik met jouw doelstellingen ook reeds een stuk verder zit bij mijn eindwerk. Mvg, xxx |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Guh ? Niet X ?
De xxx werven van Verhofstadt ? Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2006 om 18:37. |
![]() |
![]() |