![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 maart 2006 om 20:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gerechtigheid.
Wat een zin voor verantwoordelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duiven doden zou eerder beloond moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() als beloning mag hij dan ook een schaap slachten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BUB - vecht ook voor jouw leven!
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De straf voor het doden van een dier?
Een schaap slachten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkzekerheid creeren noemen ze dat...
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Misschien eens een thread openen om te weten hoeveel beesten men al doodgereden heeft. Ik zit al aan een paar katten, een hert, een uil, een konijn of 2, een possum en waarschijnlijk nog een paar vergeten. Dat verdient de doodstraf zekers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() één vogelke en een paar honderduizend insecten wss ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Enkel een paar vliegen en ik denk één wesp. Maar ik REM ook voor dieren. Er zijn mensen die een kat zien op de berm, op de berm gaan rijden. Moest dat ooit voor mijn neus gebeuren, dan hoop ik dat ik dan geen wapen draag of ik mag gaan brommen wegens doodslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar de doodstraf bestaat, word je voor moord........ omgebracht. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve voor dat schaap dat de nek moet worden overgesneden voor een overreden duif.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 02:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Saoedische rechter (die volgens de sharia oordeelt) zou beter zorgen dat mensen die een brood stelen niet langer hun hand wordt afgesneden. Dat zou de armoede wat helpen want je kan niet werken zonder je beste hand.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 maart 2006 om 02:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
en een schaap is meer gevulde magen dan een duif ![]() ps er zijn godsdiensten waarbij ze bij het offer het beest of delen ervan gewoon verbranden bij de islam hebben ze tenminste door dat god liever heeft dat de armen toch nog eens lekker kunnen peuzelen ![]() wat mij betreft hoop ik dat het ze smaakt assalam w aileikum
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 03:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Sharia straft kansarmen genadeloos... er wordt hun een hand afgesneden en dan kunnen ze werken voor den boterham ZEKER vergeten. Lach er maar mee.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 maart 2006 om 03:12. |
||
![]() |
![]() |