![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De baas der overheidsbedrijven
wou geen stiekeme zwijger blijven. Hij gaf naam en loon. Dra volgde gehoon. Dit gaat de looneisen fors stijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef nen topmanager een basisloon (eerlijk loon voor die functie )
Maar, Als hij het heel goed doet krijgt hij een bepaald procent of promille van de winst, doet hij niet goed, krijgt hij niks na 3 jaar verlies op rij, topmanager buiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vond het wel een misleiding van de burger (door de media) om Belgacom een overheidsbedrijf te noemen. Belgacom is een beursgenoteerd bedrijf waarin de overheid 50% van de aandelen bezit. Dat is toch wel een heel ander verhaal.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 3 maart 2006 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mja beursgenoteerd of niet
Ik stel mij toch vragen bij een loon van 1.5 miljoen euro/jaar Het is toch ni dat die mannen over magische krachten beschikken dat ze zo overdreven betaald moeten worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk het zit, zo, als ge die mannen dat niet betaald komen ze gewoon niet, ... Het is natuurlijk enorm veel geld, maar ga maar eens kijken wat ze in andere privébedrijven betalen voor de CEO, bovendien is Belgacom een telecombedrijf, daar zijn ze gewoon van met geld te smijten voor dat soort dingen. Ge moet ook zien wat daar jaarlijks binnenkomt, Belgacom heeft een geweldige infrastructuur, waar andere providers gebruik van moeten maken en die betalen daar schandalig veel geld voor, dus wordt de manager ook schandalig veel betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Mocht ik Tuybens zijn, dan kreeg zo'n manager jaarlijks 500.000 EUR + voor 1.000.000 EUR aan aandelen in eigen bedrijf aan de koers op 31/12.
Als dat geen stimulans is ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diezelfde baas echter keek maar wat zuurtjes toen Phara in Ter Zake vroeg wat hij zelf verdiende. Plotseling begon hij te kronkelen: "Een beetje minder dan een minister." "Jamaar, daarmee weten de kijkers niets."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Peulschil vergeleken bij sommige artiesten die zogezegd de armoede bestrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht 3000 euro bruto, maar ik kan me vergissen.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt dat dat voor baas overheidsbedrijven nog niet te goe betaald is, ... zou da nie eerder 3000 netto moeten zijn, ... in elk geval als 't maar zoveel, is heb ik geen ambitie om zijn job te gaan doen. Trouwens Aguire toestand zou misschien haren eigen payslip nekeer op den bureau kunnen leggen, dat is ook een overheidsambtenaar hé... of is da ne contractueel, kan ook natuurlijk. maar ik denk da ge wel eens zou kunnen verschieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() De spoorweg heeft zolang hij bestaat nog nooit anders dan verlies gemaakt,dus die zullen als uw voorstel zou worden gevolgd niemand vinden.Het zelfde verhaal voor telenet,nog nooit anders dan verlies gemaakt,hoe ze dat klaar spelen om te blijven bestaan is mij een vraagteken.Dat zijn er maar twee,er zijn er nog hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() nee hoor, een staatssecretaris krijgt 90% van een minister, Tuybens heeft +- 200.000 euro bruto per jaar
Laatst gewijzigd door Knipp : 4 maart 2006 om 03:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Niet slecht voor iemand die niet verkozen is maar als staatssecretaris gecoöpteerd is en die zich in zijn vorige “niet” rechtstreeks met politiek te maken had. (buiten wat hij trachtte van centen los te weken bij de politiek) (Idem dito voor Minister Kris Peeters)
Laatst gewijzigd door Den Bal : 4 maart 2006 om 21:58. |
![]() |
![]() |