![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() STRENGER OPTREDEN TEGEN HUIZENKRAKERS
*************************************** De politie van Beveren gaat strenger optreden tegen huizenkrakers in Doel. De laatste weken komen regelmatig klachten binnen over asielzoekers die naar Doel komen om er woningen te kraken. Ze richten zich niet alleen op leegstaande woningen, maar ook op bewoonde panden. Doel is de laatste tijd vaak in de belangstelling gekomen met zijn krakers. Er staan heel wat huizen vrij nadat ze zijn onteigend. Vermoedelijk zet dat veel asielzoekers aan om het dorp op te zoeken. Het gemeentebestuur van Beveren wil nu duidelijk maken dat Doel geen vrijstaat is waar men zomaar woningen kan kraken. Bron teletekst.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() doel moet gekraakt worden
wie interesse heeft kan daartoe steeds contact opnemen met doel 2020 - een organisatie die nu zowat als krakersimmo fungeert omdat ze staan voor het behoud van doel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
wat de hollanders kunnen dat moeten wij toch ook kunnen he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onlangs nog een reportage gezien, ik denk in koppen? over de krakers in Doel, geen enkel probleem ze knapten het huis een beetje op en woonden daar, ze wisten ook dat eens Doel volledig mocht verdwijnen zij ook moeten verdwijnen maar maakten daar geen probleem van. Het probleem zit hem bij de asielzoekers, die kennen enkel hun eigen regels en trekken zich van iemand anders iets aan en dan beginnen de problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HA HA HA waar beb jij dat geplakt en genipt?
Spreken over manipuleren van een post. En dan nog één van VRT tetekst.bron: VRT Teletekst
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij doet een zuivere copy-paste; ik reageer even op de kern van die copy-paste, en dan ben ik een post aan het manipuleren? Wat is er niet duidelijk voor jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
optreden tegen huizenkrakers in Doel. STRENGER OPTREDEN TEGEN HUIZENKRAKERS *************************************** "de politie van beveren gaat strenger optreden tegen huirenkrakers in doell". De laatste weken komen regelmatig klachten binnen over asielzoekers die naar Doel komen om er woningen te kraken. Ze richten zich niet alleen op leegstaande woningen, maar ook op bewoonde panden. Doel is de laatste tijd vaak in de belangstelling gekomen met zijn krakers. Er staan heel wat huizen vrij nadat ze zijn onteigend. Vermoedelijk zet dat veel asielzoekers aan om het dorp op te zoeken. Het gemeentebestuur van Beveren wil nu duidelijk maken dat Doel geen vrijstaat is waar men zomaar woningen kan kraken. Bron teletekst.
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() En je punt is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je iets citeert doe het dan eerlijk en volledig
![]()
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Heb je uberhaupt je eigen eerste post al bekeken? Daar staat identiek hetzelfde als in mijn quote... Dat ik enkel reageer op de kernboodschap lijkt me bezwaarlijk een probleem. Wat is er niet eerlijk of onvolledig aan mijn quote?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu terug on topic A.U.B.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden beter strenger optreden tegen huisjesmelkers.
![]() |
#15 |
|
![]() beste manier om op te treden tegen huisjesmelkerij is kraken legaliseren
kraken is tenslotte ergens gaan wonen en het vertikken om er iets voor te betalen 8) kraken is polkitieke actie tegen het monopoliseren van de wereld kraken is het kapitalisme ontruimen binnenkort beginnen we op onze website ook met een krakersimmo om het kraken te promoten onder het motto kraak je rot !!! 8)
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 maart 2006 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling