![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wie meent dat Robert t, door het opstellen van een charter en zijn rondvraag om een mogelijke coalitie met het Vlaams Belang aan te gaan bij de komende gemeenteraadsverkiezingen , terecht door de partij geschorst is geworden?
Mag ik met deze aan de NVA'ers vragen, om zich niet weg te steken en ons deelgenoot te maken van hun mening hierover ? Beste dank voor uw medewerking! Met Vlaamse groeten AVV
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik ken de situatie niet echt, dus over het geheel wens ik me niet uit te spreken. Anderzijds is het veelzeggend dat die "17-jarige naïeve N-VA'er" die indertijd het Charter bij Dewinter bezorgde, ondertussen VB-lid is geworden. Dat versterkt mijn vermoeden dat het een bewuste VB-strategie is om N-VA'ers met overloopplannen eerst nog een tijdje mollenwerk te laten doen voor ze hun echte overstap doen. Het geval-Messiaen bijvoorbeeld, die nationaal penningmeester van Jong-N-VA werd en twee weken later met veel trommels en trompetten zijn overloperij naar het VB aankondigde. Dat ligt er wat te dik op...
Maar nogmaals, wat rober t betreft is het niet aan mij om een oordeel over hem uit te spreken zonder een duidelijk zicht te hebben op de situatie. Als hij als onafhankelijke opkomt of niet opkomt, heeft hij mijn respect en is hij inderdaad een rechtlijnig Vlaams-nationalist, maar als hij nu opeens het VB en de Welkomgroep gaat vervoegen kan hij in mijn schuif van goedkope opportunisten gaan zitten, bij Morel, Van Boxel, Messiaen et les autres... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hééft Robert t reeds 'opeens' het VB en de welkomstgroep vervoegd? Zo neen, waarom wordt hij dan uit de N-VA gekieperd?
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 7 maart 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu snap ik opeens waarom Robert t eruit moet!
Er wordt hem door de N-VA-top geen kans gegeven om MOLLENWERK te doen want d�*�*r wordt iedereen die geen partijslaaf is type Clemens natuurlijk van verdacht.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men laat 'N-VAers' een vrijblijvend gesprek voeren met het VB, waarna het VB dit gesprek naar buiten lekt. U weet natuurlijk wie er met zijn rug tegen de muur staat! Die N-VAers natuurlijk. Men lokt zo mensen in de val, om nadien sommigen min of meer te dwingen uit de N-VA te stappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En dat mensen de N-VA verlaten voor het Vlaams Belang is voor de volle 100% N-VA's verantwoordelijkheid, probeer het Vlaams Belang de schuld hiervan niet in de schoenen te schuiven. Ronduit zielig, kijk in eigen boezem! En nogmaals, waar blijven de bewijzen van zogenaamd "mollenwerk"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U bent imo serieus paranoide. Wat voor belang heeft het VB erbij om N-VA'ers die met hen willen praten een dolk in de rug te steken? Als VB-er heb ik veel liever een N-VA'er in de N-VA die bereid is met ons te spreken dan een ex N-VA'er die dan ook nog eens met wrok t.o.v. het VB zit te hebben. Uw redenering zegt oneindig meer over u imo dan over het VB, want ik kan daar enkel uit afleiden dat u vindt dat een N-VA'er die vrijblijvend met een VB-er spreekt over gemeenschappelijke standpunten, met het schaamrood op de wangen ontslag moet nemen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 7 maart 2006 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Robert t liet zich overduidelijk niet dwingen om bij het VB aan te sluiten. Hij wordt er wél (preventief?) door de N-VA uitgekieperd. Rik Verdwaasd suggereerde op dit forum zelfs dat N-VA-ers die het bij de N-VA niet meer zien zitten, of die doen wat de N-VA beweert te zullen doen, mollenwerk verrichten alvorens over te stappen. ![]() Welk 'mollenwerk' deed 'ons Morelleke' dan voor haar overstap? Aan welk mollenwerk maakte Koen Vermant zich schuldig voor hij de N-VA vaarwel zei? Van welk mollenwerk wordt Robert t verdacht? Als jullie daar geen fatsoenlijk antwoord op hebben zijn jullie gewoon ordinaire smeerlappen.
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mensen die hun tegenstrevers op dergelijke manier beginnen te benoemen tijdens een debat, kan men idd dergelijke acties van Morel en andere VBers verwachten. mollenwerk dus. Als je geen scrupules hebt, kun je ook verwachten dat ze die niet gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is gewoon te gek, VB'ers hebben niets te doen in hun schutskring dus zoeken ze maar wat. Ik moet enorm veel moeite doen om hier af en toe eens een berichtje of drie te plaatsen. Maar blijkbaar hebben sommigen hier zo weinig nuttigs te doen... Kunnen ze niet eens wat meer over hun eigen partij praten in hun eigen deelforum? Of is het programma van anderen zoveel interessanter?
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beschuldigt ons alle vier dus van mollenwerk?
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daaraan denk jij iemand's 'nut' te kunnen afmeten? ![]() Ik ben van geen enkele partij lid dus waar h�*�*l jij het recht vandaan om mij naar een welbepaald deelforum te sturen? Om op dit deelforum te mogen posten heeft gelukkig niemand jouw toestemming nodig. Of wilde je van de PARTIJDISCUSSIES een privé forum maken waar een handjevol gelijkgestemden elkaar schouderklopjes komen geven? Waar haal jij eigenlijk die autoritaire attidude vandaan? Van de N-VA-top geleerd?
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Of het geval-Verlonje: Als N-VA'er een "Charter" doorspelen naar Dewinter, waar opeens namen als Demesmaeker op prijken die dat nooit getekend hebben... Om dan opeens naar het VB te verkassen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Er waren tijden dat je nog geloofwaardig was als "neutraal Vlaams-nationaliste", maar ondertussen ben je in zurigheid een beroepsvuilspuiter als Hyoens al voorbijgestoken. Nooit een woord van kritiek op het VB, maar een half leugentje over de N-VA volstaat bij jou gewoonlijk om een tirade af te steken van heb ik jou daar. Ga een ander wat wijsmaken, Knuppeltje...
Laatst gewijzigd door zorroaster : 8 maart 2006 om 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals jij het recht hebt om mijn 'tirade' te weerleggen, met argumenten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 maart 2006 om 02:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 maart 2006 om 02:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 maart 2006 om 02:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ook Robert t gedegouteerd overstappen na wat er gebeurde (wat ik nooit geloof dat hij zal doen! Volgens mij stopt Robert dan gewoon met politiek) ga je hem dan ook verwijten dat hij om andere reden dan gedegouteerdheid de N-VA de rug toekeerde? Ga het hem dan ook van mollenwerk betichten, goed wetende dat jullie hem zelf de deur wezen en dat deze keer d�*�*r en d�*�*r alleen de degou uit voortvloeit? Besef jij dan nog altijd niet dat gedegouteerdheid in de hand gewerkt wordt als een partij mooie woorden spreekt maar met de daad het tegenovergestelde bewijst?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 maart 2006 om 02:51. |
|
![]() |
![]() |