![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Dag iedereen
Ik ben een student. Voor mijn eindwerk heb ik een enquête opgesteld. Zou u me willen helpen en deze enquête invullen aub? Het invullen duurt slechts enkele minuutjes, is ontspannend ![]() Via deze link kom je op de enquête terecht: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=10390&ln=ned Alvast vriendelijk bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal er al eens aan beginnen zie!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 15 maart 2006 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Die vragen zijn veel te algemeen.
Een bedrijf, het woordje dat wel het meest terugkomt kan zo een breed gamma van organisaties bevatten, dat het onmogelijk is om in een korte meerkeuzevraag er een deftig antwoord op te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeveraar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Lijkt me wel een interessant onderzoek, aangezien ik al meerdere malen ondervonden heb hoe bedrijven misbruik maken van bepaalde gegevens of er veel te nonchalant mee omspringen.
Ik heb hier momenteel twee lopende zaken ivm bedrijven die mijn persoonsgegevens voor andere, commerciële doeleinden gebruikt hebben. Niet dat ik daar persoonlijk veel schade van ondervind, maar als niemand zo'n toestanden meldt wordt het alsmaar erger. Bedrijven kunnen zo veel geld slaan uit iets dat totaal onwettelijk is. Daar komt nog bij dat het aangeven van dergelijk misbruik zeer omslachtig is, het wordt tijd dat ons Freya daar eens werk van maakt. In ieder geval veel succes gewenst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het bedrijf waarvoor ik werk heeft anders bijna alle info over mij die er te vinden is, het bedrijf dat probeert klanten te winnen ergens in de veldstraat ofzo, zal geen botten van mij krijgen. Beiden zijn bedrijven en staan aan de tegenovergestelde kant van de 4 mogelijkheden. Er bestaat nog een hele reeks organisaties die je bedrijven kan noemen die ook de 2 middenste mogelijkheden omvatten. Dat het bedrijf dat mijn vast toestel levert ook mijn telefoonnr. heeft lijkt nogal wiedes, dat wil echter niet zeggen dat ik mijn telefoonnr. aan eender welk bedrijf doorgeef...
ahja, merci voor de info, ik heb de zever die uit mijn mond liep afgekuist 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Merci voor al die reacties
![]() Sorry dat het nogal algemeen is, maar het onderzoek handelt dan ook over 'bedrijven in het algemeen', mocht ik voor elke sector een dergelijke vragenlijst moeten opstellen zou het een ellelange vragenlijst worden...en dat bespaar ik zowel jullie als mezelf. Vriendelijk bedankt aan iedereen die al heeft meegewerkt!!! |
![]() |
![]() |