![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Bentu fan van urbanus | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 66,67% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
10 | 33,33% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() -
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij is een klootzak met hotchilli's
![]()
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() neen.
alleen de strips lees ik soms. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() jep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hart en nieren van het eerste uur
Heb ik wat afgelachen met die gast ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen hij indertijd nog met 2 halve pingpong-ballen in zijn ogen op't podium stond was-ie fantastisch. Nadien, en vooral toen TV er zich mee ging moeien is het alleen maar bergaf gegaan. Jammer.
Al verdient Urbanus als een van de grondleggers van de Vlaamse "stand-up"-comedy voor eeuwig en altijd alle respect. Urbanus heeft ook veel mooie liedjes(teksten) geschreven, dat wordt al te vaak vergeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Hij was ook de enige die er vroeger 'mee weg kon' om te met iedereen te lachen
![]() |
#8 |
|
![]() Fan is veel gezegd, maar ik lig wel altijd cassé als ik zijn oude zaalshows bekijk. En ja, het blijft een dorpsgenoot hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fan is overdreven, maar hij heeft zeker goeie momenten gehad. In zijn beginjaren werden velen (waaronder ook ik) gecharmeerd door die "stuntelige naïviteit", maar dat zelfde soort humor, gebracht door een "midden-vijftiger" gaat, wat mij betreft wel de mist in. "Hector" was zeker een hoogtepunt. Nadien, ging het wat mij betreft, "bergaf".
8)
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens hij aangetrokken werd door VTM was de fun eraf. Quasi alles daarvoor : respect. Ik lig nog altijd in een deuk bij een pareltje als 'biologisch tuinieren'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem me van niemand 'fan'. Ik vind Urbanus soms wel grappig: de strips zijn dikwijls goedgevonden en scherp, in real life vind ik hem vaak nogal platvloers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ik dacht dat die van Tollembeek was!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook zijn stuk over dat Waals varken dat kon rekenen?
"Hier loopt zo de taalgrens. DAAR wonen de Walekoppen!!! ...en van deze kant wonen de goeie." ![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 11 maart 2006 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Nee, hij is later naar daar verhuist.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Zijn 1 minuut clips voor of na het nieuws waren goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat boerke dat een waalse gazet las en de vlaamse gebruikte om zijn kont af te vegen. Ze zijn ermee naar de psychiater mogen lopen want zijn gat was al veel slimmer dan zijne kop geworden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() vroeger
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 maart 2006 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |