![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nieuw:
Je mag eigenaar zijn om je in te schrijven voor een sociale woning. Die vroegere belemmering is weggevallen. De wachtlijsten worden dus weer langer. 51.000 gezinnen Gemiddelde wachttijd: 2 jaar Minister Keulen noemt dat "Slachtoffers van ons eigen succes". Mag ik U wat minder succes wensen, meneer? Nieuwbouwtempo: 1.800 woningen per jaar. Dus nog dertig jaar geduld en de wachtlijsten zijn helemaal verdwenen... Tenzij je de huisjesmelkers ook sociale woningen begint toe te wijzen... Misschien een idee voor nog meer slachtoffers door succes, meneer Keulen? Nu, de welgestelden kunnen er maar goed mee zijn. Je mag tot 25.000E verdienen per jaar verdienen om rechthebbend te zijn. Dat betekent dat de huurdruk op het inkomen, procentueel, voor een leefloner of een uitkeringsgerechtigde VIER MAAL hoger ligt dan bij een welgestelde eigenaar... Conclusie: We beschikken over een van de meest perverse sociale-huurwoningensystemen van Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat de wachtlijsten lang zijn is geen enkel probleem, net omdat veel mensen voor wie een sociale woning wel 'leuk' zou zijn maar het niet echt nodig hebben ook op die lijsten terechtkomen.
Coekie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Coekie je begrijpt er niets van. Er zijn 51.000 gerechtigde gezinnen die momenteel niet aan een felbegeerde maar duidelijk slechtbeheerde sociale woning raken. Jouw redenering volgende, moeten er best al helemaal geen beperkende criteria meer gelden zeker? Al die vervelende positieve discriminaties... Voor jou niet. Mij gaat dit minstens 150.000BF kosten.... Laatst gewijzigd door eno2 : 21 maart 2006 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Enootje,
Er was een tijd dat u fortuinen verdiende , als top-vertegenwoordiger. De gemiddelde domme Vlaming belegt zijn centjes in een huizeke.... de beste belegging ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar ja vanuit je mentale minderwaardigheid snap je natuurlijk niet waar een politiek forum voor dient. allee manneke probeer nog eens het is de bedoeling dat je inhoudelijk reageert op de openingspost bvb
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2006 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ah nee ook niet.
jij en don quichote verpesten hier eigenlijk alle onderwerpen niet omwille van jullie meningen over de onderwerpen maar net bij gebrek daaraan wss doen jullie het bewust vanuit het onvermogen om inhoud te brengen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2006 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() allee chipie en donkie wat heb je nu gezegd in feite over de lange wachtlijsten ? en over het wegvallen van de kriteria om op de wachtlijsten te kunnen komen ?
jullie hebben overduidelijk geen mening dus ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2006 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we de sociale woningbouw uitbesteden aan privé-bedrijven, hoeft niemand meer te zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://users.skynet.be/fb476193/stan...emeenschap.htm
http://www.armoedebestrijding.be/cij...uisvesting.htm Ik weet er persoonlijk het fijne niet van, maar er blijken - ja, dat klinkt zeer voorzichtig - daadwerkelijk cijfers te bestaan over het feit dat sociale woningen betere kwaliteit zouden hebben en in groter aantal beschikbaar zou zijn indien de overheid de taak daarvan volledig zou overlaten aan derden.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() 't Is straf... Ik geef U gelijk en U begint me uit te kafferen...
Laatst gewijzigd door Chipie : 22 maart 2006 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Een forum dient om te leren!
Wij forummen om te leren. Ik probeer dus anderen wijs te maken dat indien je nog jong en gezond bent, een huisje kopen ,het beste is wat men kan doen. De helft van mijn 2 hersencellen wist dat al toen ik 20 was. Jongens dat geeft een goed gevoel...geen huur betalen. Kisjot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() de bedoeling is van mekaar leren ? pff laat me niet lachen
mentaal minderwaardig dat is t
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk hebt u iets aan mijn uitleg, kobaf ?
Herpak u , mijn beste jongen. Het is nog niet te laat !! Ga werken en koop een huisje. Daar ga je nooit spijt van krijgen. Wee.. ik zeg u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() herpakken ? binnenkort terug kraken inderdaad. van de zomer beetje rondtrekken met de fiets ( mss zelfs in combinatie met mijn nieuwe job ) en tegen t einde van de zomer weer iets kraken. weer zeven jaar voor niks wonen 8)
dat geeft pas een goed gevoel |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Don Cachot ![]() en die naam zult U dan ook volgens velen verdiend hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() [quote=Don Quichote;1591676]Enootje,
Er was een tijd dat u fortuinen verdiende , als top-vertegenwoordiger. De gemiddelde domme Vlaming belegt zijn centjes in een huizeke.... de beste belegging ![/quote En dat verhuurt hij dan, strijkt de centen op, en krijgt een sociale woning toegewezen. Allez schommel maar verder op je hobbelpaard (oude en nieuwe armen, werklozen en leefloners pesten, zoals je zelf verklaarde). Ingaan op argumenten is er allang niet meer bij. En dat wil dan nog au sérieux genomen worden. Chargez. Ginder staan nog windmolentjes... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 maart 2006 om 11:19. |
![]() |
![]() |