![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog maar pas een draad opgesteld met als titel "justitie werkt, volgens een ex-voorzitster van de tsjeven",
naar aanleiding van een ongelooflijk voorval (zie maar in die draad), of nu wordt het helemaal Kafka. Als de politie in Brussel een autodief vangt, dan moeten ze daar het parket niet meer mee lastig vallen. Laat die sukkelaar van een dief gewoon lopen. Meneer de procureur, weet gij hoeveel mijn autootje kost, en hoe lang ik daar voor heb moeten werken? Het valt te verwachten dat de politiek zal reageren. Maar dan nog blijft het: een verantwoordelijke van justitie kan het in zijn domme kop krijgen dat autodiefstal ook al kleine criminaliteit is. Ook een fait d'hiver zeker (alhoewel, ik zou er beter niet mee lachen). 't Zelfde trouwens voor die wapens. link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120103_063 titel: Niet langer arrestaties voor autodiefstal en wapenbezit in Brussel tekst voor als de link niet werkt: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sympathiek. Ik ga ook in de autohandel en wapenhandel. Mijns insziens gaat deze handel floreren in Brussel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120103_063
Wordt het niet eens hoog tijd dat de bevolking op straat komt en een revolutie begint tegen deze toestanden? Of dat de Internationale gemeenschap gaat ingrijpen, het bestuur ontslaat en een serieus interim bestuur er neerzet tot er normale mensen de leiding overnemen. Niet alleen van Brussel. maar van heel belziek. DIT LAND IS ABNORMAAL. De zotten in Geel zijn normaler dan de landbestuurders.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in afwachting, daar alleen over praat, overtuigt, redetwist, mailt ... liefst ook met 'dove' politiekers.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dat noemen zich magistraten????????Heb er totaal geen respekt meer voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee hoor, de mentaliteit wat betreft justitie in Franstalig België is helemaal niet anders.
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() We hebben nu toch een regering? Kan die die Salduz-wet niet wijzigen of ongedaan maken? Dat lijkt me een simpelere en veiligere oplossing dan autodieven zomaar hun gang te laten gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen het recht ook in eigen handen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens een voorbeeldje.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Zelf betalen met vals geld in Brussel? Vanaf nu ga ik dat doen als ik een boete krijg ginder. Cash betalen in vals geld...
![]()
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Proberen wat deugdelijke Euro briefjes te drukken en pikken ze jou auto, dan pik je de eerste beste die je aanstaat ook. Alles opgelost. Dat alle politici die dit lezen, het maar aanschouwen als mijn omzendbrief. Als ze toch het oude oog om oog, tand om tand willen kunnen ze het krijgen. Als diegenen die je moeten beschermen, het niet meer willen of kunnen, blijft er niets anders meer over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vuilnis opgeruimd. We zijn gerust (Ze kunnen niet meer hervallen) Moeten er niet meer voor betalen. We kunnen er eentje op drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Beke zoals met fietsen dus....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Er zijn plaatsen in Brussel waar ze de mensen al veel langer in de steek laten.No Go- zones noemen ze dat.Die bestaan al meer dan 20 jaar en niet alleen in Brussel.Dat ze dat ooit gingen uitbreiden naar heel Brussel dat was wel te denken.
Nu gaat dat daar als volgt. Tuut tuut ... Hallo politie Ja goeiendag ze hebben mij juist gecarjacked.. Hebben ze u verwond? Niet ernstig neen. Waarom belde dan?Denkte gij dat wij niks anders te doen hebben of zo? ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die "internationale gemeenschap" is niet de oplossing, maar het probleem.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Zo lang ze maar geen Flamand spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |