![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Toen GROEN nog AGALEV noemde ging het partijprogramma over meer groen in Belgie en mochten ze van de kiezer mee doen.
Toen begon GROEN meningen te hebben over sociaal-economische en integratie punten en toen vlogen ze er uit. AGALEV was groener dan GROEN nu is, want zeg nu zelf aan wie denk je tegenwoordig als het gaat over dierenrechten en natuur?? Niet aan 'la Vogels' ! wel aan Michel Van den Bossche van Gaia. Conclusie: schoenmaker blijf bijj uw leest. PS:voor sommigen is je andere wang aanbieden als je net een opdoffer hebt gekregen OOK TOLERANTIE. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant is Groen! nog steeds de enige partij die ecologie als uitgangspunt heeft en zich ook niet terugtrekt als er andere zaken bijgesleurd worden. Ik denk hier aan het probleem van de nachtvluchten, de ontwikkeling van de Antwerpse haven, het fijn stof, enz. Mieke Vogels is nooit echt een milieufronter geweest. Zij kwam eerder uit linkse hoek terwijl Agalev bij oorsprong zeker niet links was. Zij en andere Geyselsen hebben Agalev links gemaakt terwijl Agalev ooit nog de slogan voerde: niet links, niet rechts maar averechts. Daar kan ik mij nog altijd in vinden. Ik vind wel dat Groen! progressief en verdraagzaam moet zijn, maar dat is iets anders dan links. Groen! moet een waardenpartij zijn vanuit een ecologische visie. De waarden die ik daarbij persoonlijk het belangrijkste vind zijn: respect voor de natuur, respect voor de medemens, verdraagzaamheid en andersglobalisme.
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 28 maart 2006 om 08:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit ecologisch standpunt is België al veel te dicht bevolkt. Hoe je in dat kader voor ongebreidelde immigratie kan pleiten is me een raadsel. |
|
![]() |
![]() |