![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
ECHT: Eigenzinnig.Collectief.Humanistisch.Tegendraads Heeft een nieuw discussieforum gelanceerd Feel free to join and discus... www.echtvrij.be/forum |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt dit af van, of is dit enigzins verbonden met, het Humanistisch Verbond?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() U raadt het goed...
![]() ECHT is een nieuw opgestarte jongeren / studentenwerking van de Humanistisch- Vrijzinnige Vereniging vzw. We organiseren allerlei lezingen, debatten, voordrachten, workshops, filmavonden en een zomeruniversiteit in Gent, Antwerpen en Brussel. We hebben net een discussie forum opgestart waar allerlei maatschappelijke en levensbeschouwelijke discussies plaats vinden. Wees welkom... |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de humaniora af beschouw ik me als een klassiek humanist. Het humanisme van IHEU en andere koepelorganisaties kan ik best nog smaken, maar het humanisme van het HVV is wat uitgeperst, me dunkt. Het enige lichtpunt is Lichtpunt.
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nogmaals - jij bent helemaal geen humanist lombas
alleen humanisten die de mensenrechten erkennen en de toepassing ervan beplijten ( voor iedereen - dus ook de armen ) zijn echten. al de rest zijn een stelletje salonhumanisten die louter met theorie bezig zijn. en de mensenrechten dat is een louter praktische aangelegenheid zonder praktijk zijn mensenrechten niets |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent zo'n soephumanisje waar het Humanistisch Verbond vol van steekt. Zelfs de IHEU staat bedenkelijk tegenover zulke gedachtegoeden. Citaat:
Citaat:
Het is niet omdat mijn politieke voorkeur er één is van gematigd libertarisme, dat je me dat mag verwijten.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() De humanisten van tegenwoordig zijn ordinaire hypocriete klootzakken. Ze beweren voor de mensenrechten te pleiten, maar keuren wel abortus goed. Contradictio in terminis.
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() spam
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "humanist" die samenwerkt met creaturen die bloemen leggen op het graf van Staf De Clercq...........
Humanist ??? Yeah right. ![]()
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |