![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Voor mij draait de kwestie niet of het telefoonverkeer van links, aldan rechts wordt afgetapt. Maar om de schending van de privacy. Als je wilt dat een maatschappij goed functioneerd is de eerste vereiste zekerheid. Die zekerheid ga je niet geven door mensen het vermoeden te geven dat hun gesprekken worden afgetapt. Ik sta er volledig achter dat dit fout is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een goede zaak dus voor degenen die met justitie hun boterhammetje verdienen.
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Of wilt De Winter en Co met berichten als dit hetgene wat je net zij laten uitschijnen? Het draait nog altijd om op dejuiste manier in de schijnwerpers te komen. Als Dewinter een verhaal als dit verzint of uitdikt verwacht hij veel sympathie van rechtsgezinden, en dat krijgt hij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het enige euvel is een procedurefout.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik dus echt grellig ... de overheid die een onderzoek naar je voert zonder het zelf te weten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Het gaat idd om procedure fout, ook even verwijzen naar de BOM-wet die moest het mogelijk maken om makkelijker iemand's persoonlijk leven (huis, gsm, etc ...) uit te pluizen. Ik sta hier VOLLEDIG niet achter. Ik heb liever dat die rechercheurs eerst de toestemming aan een raad van wijze mannen moeten vragen, voor ze iemand's privacy gaan schenden. Ook de straten vol camera's hangen kan echt niet volgens mij.
Laatst gewijzigd door yackara : 8 april 2006 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bv.; je bent een redelijk grote drug, wapen, of andere dealer in illegale goederen en justitie wil tot bij de grotere vissen komen. Denk je dan dat het aangewezen is om betrokkene eerst effe te informeren dat men z'n telefoon gaat afluisteren of de gebelde nummers gaat controleren? Wat nu de zin of onzin bzetreft om dhr. Dewinter te controleren laat ik in het midden.
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Aangezien Dewinter niks zinnigs te zeggen heeft, moet hij wel met dit soort non-feiten in het nieuws komen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is trouwens geen groot verschil tussen mensen die een boodschap hebben aan FDW en z'n partij en mezelf. Het probleem voor VB zijn de mensen van noord afrikaanse origine. Er zijn daar problemen mee en ook ik heb daar geen kant en klare oplossing voor. Die bestaat volgens mij niet. Het enige verschil bestaat er dus in dat degenen die wel een boodschap hebben aan wat Dewinter verteld wel geloven in een kant en klare oplossing van deze problemen.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onjuist. De meesten die een boodschap hebben aan wat Dewinter vertelt zouden graag hebben dat er tenminste iets aan die problemen wordt gedaan, terwijl de partijen die aan de macht zijn de problemen gewoon ontkennen vanwege een misplaatste en uit de hand gelopen politieke correctheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja we staan dicht tegen een stalin-hitler maatschappij en dat met de meedewerking van de zichzelfbenoemde"demokratische "partijen.En maar katoen geven op het VL B,.Een lichtpuntje :de verkiezingen,als ze die niet vervalsen.Want met de partijen gelijk de P S ,S.Pa spirit ,groen enz.weet men nooit hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Zou prins filip ne gsm hebben ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een "procedurefout" in de stemsoftware is snel gemaakt Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 april 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cirkeltje, cirkeltje, toeter - dat is de rechtstreekse lijn naar de papa.
Dat heeft-ie in de Verenigde Staten geleerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filip De Winter die er problemen mee heeft dat we in een politiestaat leven, wat gaan we nog meemaken?!
![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 8 april 2006 om 18:09. |
![]() |
![]() |