![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() In Robland is er een eerste,democratische politieke partij gesticht, meer info kan je vinden op www.n-ra.tk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is dit een initiatief van mensen van Gingelom of een aktie van de N-VA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Het betreft een actie van Jong N-VA me dunkt. Zo staat toch onder verwijzingen : De N-RA is bedacht en opgericht door de jongeren van de Nieuw-Vlaamse Alliantie (Jong N-VA). Meer informatie: www.jongnva.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En jullie komen ons rustig dorpje verstoren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() oeps het moet natuurlijk www.n-ra.tk zijn. Ik ga wel eens kijken, kom ook langs , met wat geluk komt Rob filmen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() hij kent de stiel van koning dan al geweldig goed
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Me dunkt dat King Rob deze beweging met harde hand in de kiem zal smoren en dat het slagveld bezaaid zal liggen met niveanen.
![]() Mischien een idioot idee maar waarom beginnen we niet een Oranje-revolutie in Robland om de op één na laatste dictatuur in Europa van de macht te verdrijven. Ik zal een steunaanvraag indien bij de CIA en vraag poen aan Soros. Daar kan zelfs de VMMa niet tegenop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor zover ik een beetje kan volgen voeren "vreemdelingen" nu oppositie tegen een staatshoofd van een land zonder inwoners dat (nog) niet bestaat.
Zouden jullie niet eerst eens naturalisatie aanvragen ? Misschien hoeven jullie dan zelfs geen oppositie te voeren, maar kunnen jullie zelf eerste minister enz.; worden ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij heeft de VMMa een gigantisch own-goal gescoord met dit programma maar dat doen ze de laatste tijd wel meer. Ze zouden "Goal Live" beter omdopen tot "Own-Goal" Live. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() een actie vanuit het koningshuis en het belgistisch regime nu op het scherm
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belachelijk programma. Waarom besteden jullie daar aandacht aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou die mens snel het erelidmaatschap van de BUB aanbieden!
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt ge nu da ge plezant zijt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Patriot,
dat je het programma niet wil bekijken is uw goed recht ![]() Laat anderen toch kijken en blijf dan uit dit topic als het u niet intresseerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik vind het niveau eigenlijk wel ondermaats.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Awoert hans, leve de nieuwe voorzitter van de BUB, ROB!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 16 april 2006 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |