![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beelden van een bewakingscamera afdrukken en de smoelen van de daders van een gewapende overval, publiekelijk ophangen;
mag niet, wegens inbreuk op de wet op de privacy. Het parket start een proces tegen de dader. Tegelijkertijd; 'kleine criminaliteit' wordt niet meer vervolgd, want we zijn te druk bezig met 'ernstiger' zaken Winkeldiefstal, cafe-ruzies/-vechtpartijen... Niet meer vervolgd. De politie mag zich beter bezighouden met zo veel mogelijk parkeerbonnen uit te schrijven. Haha What a fucking joke!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Vergeef hun heer want ze weten niet wat ze doen,en wij maar betalen omdat we met ons voorwiel op den trottoir staan.
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk het langs de positieve kant; als je van Oudenaarde of omgeving bent mag je voortaan gratis tanken...
In deze tijden van stookoliefacturen en 70$-vaten is dat een mooie tegemoetkoming van de regering. En als het aan Dewael ligt geldt dat binnenkort voor heel het land!! Goe bezig... |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het je niet kwalijk nemen. Ik durf tegenwoordig de krant niet meer lezen omdat wat erin staat me zo kwaad maakt dat je zin hebt om wat valse bomalarmen in het parlement door te seinen. Maar ik ben een geteisterde ziel die geen genoegen neemt met dit soort toestanden en ik ga er dan voor... extreem als het moet. Ik ben wat vrienden verloren door mijn extreme koppigheid daarin, maar dat waren dan niet echt vrienden, niet ? Enfin... toch niet als ze je niet vragen waarom je zo extreem bent geworden.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Persoonlijk vind ik het prima, een stap in de goede richting.
Winkelketens zijn rijk genoeg... |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is het probleem niet. Wel dat gevangenissen overvol zitten, en gerechtsboetes niet betaald worden. Uiteindelijk is het niets meer dan de regularisering van een bestaande toestan. En het is misschien nog goed voor de statistieken ook.
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Waarom is het een probleem dat gerechtsboetes niet betaald worden? Wilt gij de mensen arm ofzo?
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Bhairavken, zou je niet wenen als er iemand je computertje komt stelen en je niet meer stoer kan doen op het internet ?
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Gratis tanken,groenten die je gaat sjoepen op de boer of buur zen veld voor eigen consumptie mag ook...
Sja,we gaan nog vette tijden tegemoet ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We zullen nog eens klappen als je werkt en belastingen betaald en dan leuk kan vaststellen wat ze met je zuurverdiende centjes doen. Kom dan eens weer. Misschien dat je dan ook een kneuterige volksmenig hebt gekregen. Trouwens de rock 'n roller in m'n avatar staat in dit debat volledig aan dezelfde kant als ik. Natuurlijk is hij daarvoor zwaar gepakt door de pers. Maar dat weet jij waarschijnlijk niet.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'privacy' van de criminelen moet gerespecteerd worden. Waarom hangen er dan eigenlijk wél in alle stations foto's uit van verdwenen jonge meisjes? Moet de privacy van eventuele slachtoffers dan niet beschermd worden? |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verbiedt jou een 'genuanceerde verklaring' te geven voor deze feiten. Steek dus maar van wal....
#20 | |
|
![]() Citaat:
Het is trouwens oerbelachelijk om in het zwart te kleden en degenererende muziek te maken en tegelijk zo'n socio-cohesieve praat te verkopen. Laatst gewijzigd door Bhairav : 16 april 2006 om 10:03. |
|
![]() |