![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Onze eigen autochtone werklozen moeten eerst allemaal over een gepaste job beschikken (desnoods door gesubsidieerde omscholing+stages) voor er ook maar één job aan een allochtoon wordt gegeven!
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Waarom?
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Cruciale vraag hier is: als ik pita wil, maar geen enkele autochtoon wil bij de pita-boer gaan werken, hoe moet de pita-boer dan mijn gigantische vraag naar pita's beantwoorden?
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() Verder vind ik het juist: eerst eigen volk aan het werk en dan de anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linkse werklozen moeten eerst allemaal over een gepaste job beschikken (desnoods door gesubsidieerde omscholing+stages) voor er ook maar één job aan een rechtse wordt gegeven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannelijke werklozen moeten eerst allemaal over een gepaste job beschikken (desnoods door gesubsidieerde omscholing+stages) voor er ook maar één job aan een vrouw wordt gegeven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blonde werklozen moeten eerst allemaal over een gepaste job beschikken (desnoods door gesubsidieerde omscholing+stages) voor er ook maar één job aan een rosse wordt gegeven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() de ene keer : ze profiteren van de RSZ
de andere keer : ze pikken ons werk Wat is het nu ? Je kan niet van beide walletjes eten he |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Als we nu eens eerst alle rechtse werklozen aan een job helpen en de linkse wereldverbeteraars met de allochtonen meesturen om hun landen ginder meer welwaart te geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Brave Belgen doen dit in mindere mate, omdat die juist sneller gepakt worden en minder legale verdediging hebben. ![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 1 mei 2006 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat ze iedereen moeten terugsturen die hier geen voorouder had lopen in 589.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doen we daarmee? Guantanamo?
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Neen, een duidelijk racistische maatregel(geen werk voor allochtonen) heeft an sich niks te maken met fraude.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leef jij eigenlijk in 't zelfde land als ik? ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Dat stel jij voor. Ik vind de huidige maatregelen tegen zwart werk al streng genoeg, ze moeten alleen iets algemener toegepast worden, dus ook frequenter op allochtonen die zich er aan schuldig maken. Deze mogen ze wat mij betreft meteen terugsturen naar land van herkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En wat betreft die belgen die het minder zouden doen ... waar baseer je dat op ? hoe kan je weten hoeveel mensen van welke origine er in de zwarte economie werken ? ik wist niet dat daar cijfers over bestonden ?
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ja, maar er zijn geografische verschillen, waar ik me niet over uitspreek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of denkt U dat vrijwillige werklozen niet bestaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Belgen doen het volgens mij minder, omdat die gezien de wet meer te verliezen hebben. Onze wetten bevoordelen altijd de allochtonen. Hier een voorbeeld: Tja, die hippie mentaliteit van de jaren 60 heeft ervoor gezorgd dat onder het motto "het zijn zotten die werken" we hier een groep zotten hebben binnengehaald, omdat ze zelf bevangen waren door de LSD. Nu zitten de volgende generaties wel met de gevolgen. De Marokkaanse gastarbeiders zijn zo versleten gewerkt, dat hun kinderen en kleinkinderen het er nog van aan hun rug hebben, als de VDAB hen oproept om te solliciteren. De Belgen vinden ook geen werk meer, omdat deze volgens de wet, gedicteerd door de vroegere hippies, "tweerangssollicitanten" zijn. Dankzij moet een baas bij gelijk gekwalificeerden wel de migrant aannemen, of hij riskeert een proces. Laatst gewijzigd door Boadicea : 1 mei 2006 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |