![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Forum-gebruikers,
Na lang beraad en dagdagelijkse contacten ben ik er toe gekomen om zelf een beginselverklaring te schrijven. Ik hoor jullie al denken "om de hoop te vergroten", maar niets is minder waar. Ik ben er van overtuigd dat er veel mensen zijn, net zoals ik, die voelen dat het anders kan. Huidige politici die meer bezig zijn met hun laptop en Blackerry, dan met het politieke debat voeden meer dan ooit het wantrouwen en minachting in de politiek. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar jullie feedback en nodig iedereen uit om even een kijkje te nemen naar bijgevoegde Beginselverklaring. VLECHT staat voor: Vlaams, Liberaal, Eigentijds, Constructief, Humanistisch en Taboeloos. We laten ons inspireren door een eigentijds vrijzinnig-humanisme. Elke vorm van feedback is welkom. Groeten, Laatst gewijzigd door Producer1973 : 8 oktober 2009 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Daar staat niks in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door Jeronimo : 8 oktober 2009 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() dit is uiteraard een beginselverklaring, een referentiekader waarbinnen de partij kan bewegen.
Concrete actiepunten horen thuis in een programma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit, nog veel succes gewenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrijzinnig-humanisme
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Die zijn veel te conservatief en intolerant voor mij.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Partijpolitiek zou het zeer rendabel kunnen zijn om je "alles voor iedereen" te noemen "gezond verstand" bestaat nl. alreeds....
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SLP bestaat toch al?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Nog iemand die denkt dat hij of zij eens snel een partij gaat oprichten en direct van maatschappelijk belang zal zijn.
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alvast niet de liberale taboes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Het tekstje staat inderdaad bol van de tegenstrijdigheden.
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() ik ben blij dat dit forum blijkbaar druk bezocht wordt door mensen met een brede kijk op de dingen
![]() @ Roger .... humanisme is niet zo tegengesteld aan nationalisme als je zou denken...misschien wel in de traditionele denkpatronen...maar dan zou je ook kunnen zeggen dat een humanist niet sociaal is omdat hij naar maximale vrijheid streeft.... Enfin, in ieder geval bedankt voor de .... euh....reacties ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer eentje die een machtige politieke partij wil oprichten via dit forum.
Het is weer volle maan zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Is dat niet de beginselenverklaring van SLP of VLD?
|
![]() |
![]() |