![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zou dat dan toch realiteit zijn en geen vals gevoel van de inwoners van Antwerpen dat hun stad slecht bestuurd wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tervuren is dan ook een schitterende gemeente! Heel groen, verbonden met Brussel door de statige Tervurenlaan, prachtig Afrikamuseum met dito park,... Ik zou er ook wel willen wonen. Maar duuuuuuuuurrrr..... !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duur? Dan wordt het tijd om meer bossen aan te leggen, zodat iedereen in het groen kan wonen.
En dus niet zelf in het bos gaan bouwen, zodat er geen bos meer overblijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik zou toch in antwerpen gaan wonen als ik kon kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Voor Tervuren verlaat ik mijn hol niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel % van de tervurense bevolking kan je allochtoon noemen?
En dan bedoel ik niet de Eurocraten en ambasadepersoneel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() knokke is volgens mij toch nog beter
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 mei 2006 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Alle steden komen slecht uit dit onderzoek.
O.a. de oppervlakte aan landbouwgrond bepaalt mee de uitslag. Het is bovendien opgemaakt door de univ. van Louvain la Neuve ; ben benieuwd wanneer de resultaten voor Brussel en Wallonië eraan komen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangenaam voor wie ? De gemiddelde inwoner ? Als alle vlaamse gemeenten hun asielzoekers in antwerpen dumpen kom je aan een gemiddelde inwoner met een nogal triestig leven ..
Ik heb nog eens een rapport van "The economist" geloof ik gelezen over de relatie tussen een "creatieve sfeer" en goede economische vooruitzichten & in dat lijstje scoorde antwerpen in vergelijking met "wereldsteden" redelijk hoog. Schoten : dat wordt binnenkort de meest aangename gemeente, is het niet ? |
![]() |
![]() |