![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() 1. Op betoging van 100 man worden 154 opgepakt: vreemde wiskunde
alle media berichten van 200 deelnemers inconsequent: Vlaams Belang en wiskunde: http://www.youtube.com/watch?v=WHXGCv4TDMI 2. "We worden geschopt en geslagen en de anderen niet" ik heb nog geen beelden gezien van slaan en schoppen van politie: graag eens de link. Veel sleur en trekwerk van de flikken, but that's it. inconsequent: Vlaams Belang en schoppen en slaan http://www.youtube.com/watch?v=dmjBUQN0VmY 3. Een flik die zegt "Gij zijt vlaming DUS gij gaat achteruit" Dat zegt diene flik met zijn camera helemaal niet. Die zegt letterlijk: 'Gij hebt hier niks te zoeken, geen pers achteruit. Ginder. Pers?" Betoger: "Ik ben een vlaming" Flik: "gij zijt vlaming? Ok, gij gaat achteruit, Ok?" geen DUS; de causaliteit tussen het vlaming-zijn en achteruit moeten gaan impliceert die flik niet. Uitspraken op zo'n manier verdraaien : manipulatie en liegen. inconsequent: Vlaams Belang en ruimtelijke aanwijzingen geven met als argument het behoren tot deze of gene groep: "Waalse ratten, rol uw matten" 4. "Recht op betogen wordt ons ontzegd en er is geen recht van vrije meningsuiting" Huh? Er was een aanzegging tot betoging door het SIOE. Deze werd verboden. Niet slim van Thieleman, maar soit; de wet is nog altijd de wet. De raad van State bevestigt dit verbod. We leven nog altijd in een rechtstaat; wetten en arresten van hoven moeten worden nageleefd. punt. Als de flikken dan een samenscholing die niet werd toegestaan oppakt, tja: dura lex sed lex. Ik ben een legalist; anderen duidelijk niet. inconsequent: De raad van state is niet altijd de raad van State blijkbaar: "De Franstalige partijen reageren furieus op de uitspraak van de Raad van State inzake de rondzendbrieven Peeters en Martens. De Raad van State bekrachtigde de rondzendbrieven en maakte daarmee een einde aan de eindeloze interpretatie van de faciliteitenregeling. PS-voorzitter Di Rupo wil dat de Franstaligen zich 'beraden' over de uitspraak. CDH-voorzitster Joëlle Milquet steunt alvast de oproep van Di Rupo en zegt te zullen ijveren voor meer rechten voor de Franstaligen in de Vlaamse rand. Ook de MR sluit zich aan bij het afwijzingsfront en stelt de grenzen van Brussel ter discussie." Johan Van Hecke 30/12/2004, persmedeling met als titel; "Arrest Raad van state moet worden nageleefd" en recht op vrije meningsuiting is nogal subjectief: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_579617.html En zo win je altijd e... Ik ben vlaams-nationalist, maar heb niks te maken met het vlaams-belang. Merci voor uwaandacht. "Het onderscheid tussen de genotsmiddelen alcohol en tabak en drugs is voor het Vlaams Belang fundamenteel. Niet alleen is de verslaving aan drugs groter dan die aan genotsmiddelen, zij is ook psychologisch van een andere aard. Drugs veranderen permanent de persoonlijkheid van de gebruiker. Meestal gebeurt dit door onherstelbare schade die wordt aangericht op zeer specifieke plekken in de hersenen. Tabak is een stimulerend genotsmiddel dat verslavend werkt en op termijn longkanker kan veroorzaken. Het effect van alcohol is meer diffuus: het kan zorgen voor tijdelijke wilsonbekwaamheid en bij gebruik van grote hoeveelheden voor het afsterven van hersencellen. Mede door de veerkracht van de geestelijke vermogens herstelt dit meestal bij afdoende onthouding van alcohol. De effecten van drugs zijn echter onomkeerbaar en treden onmiddellijk in. " Standpunt VB ivm drugs; en ze kunnen het weten = http://www.youtube.com/watch?v=7_DHe5M63kc |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik ben vereerd in je handtekening te staan. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je Eddy dan ook in je handtekening gezet om hem te eren?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() en ik in de jouwe
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk.
Ik hou wel van Eddy zijn stijl.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sleur en trekwerk in de meer dubieuze vorm van het woord.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Sleuren dus. geef eens een link naar een filmpje met deze still in...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het vriendelijk vraagt wil ik jou met veel plezier eens op een gelijkaardige manier aan je ballen komen 'sleuren'.
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() gezien het VB standpunt inzake homorechten, kan ik dit verzoek moeilijk plaatsen.
Laatst gewijzigd door Maes_P : 12 september 2007 om 20:32. |
![]() |
![]() |