![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Tegenwoordig ziet men in de media overal deze lieve dame opduiken.
Blijkbaar behoort ze ook al bij "de wijzen" in dit land. Mss is ze wel een goede schrijfster? Zou het niet weten maar het ergert me enorm dat ze steeds totaal naast de kwestie zit. Zal waarschijnlijk wel aan mij liggen ![]()
Als je maar politiek correct denkt... ![]() Laatst gewijzigd door xmordan : 16 mei 2006 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Links als de pest. Schrap die "lieve" dus maar
![]() Altijd als ik ze zie (vanavond in Morgen Beter en in recht van antwoord zit ze altijd te kappen op het Vlaams Belang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Zelf met het IQ van een goudvis behoor je tot de wijzen in dit land als je geen enkele kans laat voorbijgaan om wat een VBbashing te doen.
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand met Valhalla in het vooruitzicht, is die dan beter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Oh neeee, en dat mag niet natuurlijk!
Kappen op "parasieten" en "kutmarokkanen" is veel verrijkender voor de maatschappij. ![]() Als iedereen mag kappen op wat men wil, dan zeker ook op het Vlaams Belang eh zeg. En als verwijten en demoniseren iemand enkel groter maakt (dat beweren jullie altijd met een dikke smile) , dan zijn de Belangers zelf zeker het meest verantwoordelijk voor de allochtone criminaliteit. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 17 mei 2006 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik vind dat ze teveel het woord opeist, mensen onderbreekt en te snel haar stem verheft (bijna roept eigenlijk.) Ik vond die meneer met zijn brilletje van Knack en natuurlijk ook Rik Torfs in Morgen Beter eigenlijk wel veel beter dan zij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar haar van de buis nemen is extreem-rechtse censuur.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 17 mei 2006 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik heb gisteren ook recht van antwoord gezien en volgens mij had kristientje toch wel te veel gesmoord, trouwens hilarische uitzending vooral de discussie over het brabants trekpaard was lachen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, nu overschat je de kracht van cannabis toch wel. Om op het intellectueel niveau van Hemmerechts te raken, moet een mens veel straffere spullen gebruiken.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Dat Hemmerechts aan de bak komt, dankt ze aan haar ex, aan haar uitgever en aan haar initiatief.
Talent heeft ze niet, allesbehalve, maar dat is ook geen vereiste voor het grote platvloerse publiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ze werkt irriterend, omdat ze van niets kaas heeft gegeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Waarom zou VB-bashen altijd onzin zijn? Buiten het feit dat gelle zelf n bende zwartzakken zijn, zo gemakkelijk maak ik het jullie ni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Tom Lanoye is veel beter ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() Breek me de mond niet open.
![]() Om in de schrijverstiel te blijven wil ik graag even Brusselmans citeren, Men zou ze allemaal achterwaarts in de poes moeten naaien... ![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is dat VB bashing zo cliché is geworden en dat VB bashing zoiets is geworden dat je moet doen op een steltenlopers bijeenkomst en zo met hamburgers erbij en dat je bij het bestellen van die hamburger zou kunnen worden aangevallen door een clown die eruit ziet als pennywise die je komt vertellen dat je het vb moet haten. Je slikt het waarschijnlijk wel, want je bent een schatje.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 mei 2006 om 02:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Het recept voor een geslaagd debatprogramma zit uiteraard in de samenstelling van het panel. Zet daar een rijtje academici die heel genuanceerd met wetenschappelijke precisie de problematiek analyseren, en je krijgt het equivalent van een Temesta 1mg. Je haalt gegarandeerd het eind van de avond niet in wakende toestand. Voor dat soort analyses bestaan er boeken. Niet vergeten dat het televisie is en geen leerstoel in zus of zo. Het komt er dus op aan om af en toe de stok in het hoenderhok te gooien en een leuke mix te bedenken: een politicus, een academicus, een betweter van de pers en -als het ernaar uitziet dat iedereen zowat op dezelfde golflengte dreigt te raken- de obligate dorpsidioot. En la Hemmerechts vervult die rol met verve... niet geplaagd door enige kennis ter zake en ook niet geremd door enige vorm van hogere intelligentie. En zie, het wérkt: het zweet der ergernis begint al in de handjes te tintelen wanneer ze de ijzingwekkende leegten van haar intellectueel bevattingsvermogen laat bewonderen. Een ideale "opiniemaakster" voor een programma als "morgen beter".
Het echt leerrijke aan programma's als "morgen beter" is dat je een heel goed idee krijgt hoe de koe bij de staatsomroep (of beter: bij de nieuwsredactie ervan) politiek-ideologisch is aangebonden. Het laat mij tenandere altijd achter met die zweem van diepe onrust over het promoveren van zoveel achterlijkheid tot "de opinie" van wie het in dit land tot "gezaghebbend intellectueel" heeft geschopt. Maar ook dat is niet slecht. Goeie televisie moet beroeren en beklijven; in de ene of de andere richting.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 18 mei 2006 om 06:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ik klaag niet ![]()
![]() |