![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() The Washington Post is nog subjectiever dan Foxnews. Een groot zever artikel dat Vlaanderen in een verkeerd daglicht stelt ten opzichte van de Amerikanen. Ze zouden beter wat meer artikels schrijven over de Belgische sociale hangmat en luilinks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Geef toe dat die achterlijke figuren uit de jaren '30, genaamd Vlaams-nationalisten, ook al een mooi en grappig artikeltje kunnen opleveren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar zitten precies de fouten in dat artikel?
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ... maar in de realiteit in de praktijk uitgevoerd wordt door allochtoon crapuul. De criminaliteitscijfers bevestigen dat allochtone jongeren 4 tot 5 keer hoger scoren in straatgeweld dan autochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() "On May 10, the body of a Moroccan man who had been in a fight with skinheads at an Antwerp disco was found in a nearby river."
Da's ook het eerste wat ik daarvan hoor; klopt dit of hebben ze er wat doden bijgevoegd voor de sensatie? Ik ben ook al berichten tegengekomen op buitenlandse sites waarin men vertelde dat die Malinese vrouw zwanger was.. misschien ook om wat meer sensatie te brengen? Of zou ons eigenste persbericht hier en daar wel eens 'een toevallig foutje' geven in berichten bestemd voor het buitenland (gelijk ik wel eens meer tegenkom)? ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 21 mei 2006 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar ik weet niet of dat onderzocht is geweest bij de autopsie?
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Er is wel veel gezegd geweest den laatste tijd..
Dat vind ik precies nergens terug bij andere kranten? Allleen bij de De Morgen vind ik 3 versies terug dat na een vechtpartij getuigen zagen hoe een grote blonde met drie anderen racistisch begonnen te schelden over een gebroken autoruit en dat-ie daarna op een boot sprong om te vluchten waarna ze een plons hoorden. Er waren geen uiterlijke tekenen van geweld gevonden ![]() Ze hoorden en zagen wel veel om uiteindelijk niet te zien wat er gebeurde. Het past wel goed in het rijtje van een dossier van De Morgen: Racisme anno 2006. "Op een periode van amper twee weken tijd werd België tot vier keer toe opgeschrikt door racistisch geweld. Een zwarte Parijzenaar kwam in een coma terecht nadat hij door drie skinheads werd aangevallen. In Antwerpen trok een dolle schutter met extreem-rechtse sympathieën door de stad en vermoordde een zwarte zwangere vrouw en een tweejarige kleuter; een Turkse vrouw die ook door hem beschoten werd, belandde zwaargewond in het ziekenhuis. Diezelfde week werd bovendien brand gesticht bij een Marokkaans gezin uit Kortrijk en verdronk een Marokkaanse jongen uit Antwerpen op verdachte wijze in de Schelde. Waarschijnlijk werd hij door blanke discotheekgangers in het water geduwd." Waarschijnlijk.. is 50% van bovenvernoemde racistisce feiten een beetje veel bijgepeperd ![]() ..ofzoiets Nu zie ik ook uit welke bron die zwangere vrouw komt. Alweer een puntje bij in de score van deze thread
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was het niet The Seattle Times?
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja dat vraag ik mij ook af. Hoe stelt dit Vlaanderen in een verkeerd daglicht?
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of weet je eigenlijk zelf niet goed wat nu precies de waarheid is?
![]() |