![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Zal u met de moorden rekening houden in het stemhokje | |||
Ja, ik stem nu linkser |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,25% |
Ja, ik stem nu rechtser |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,49% |
Neen, totaal niet |
![]() ![]() ![]() |
52 | 75,36% |
Ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,90% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Zal u in oktober in het stemhokje rekening houden met de trieste moorden op Joe, en in Antwerpen?
Laatst gewijzigd door vercetti : 13 mei 2006 om 16:00. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben Links en ik blijf Links!
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit noch voor het VB, noch voor het FN gestemd en het is niet echt voor morgen dat mijn stemming voor zo'n partijen zal gaan.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het zijn in oktober gemeenteraadsverkiezingen. Ik zie niet in wat de kandidaten voor de gemeenteraad in mijn gemeente (Brasschaat) met die moorden te maken hebben. Dus ga ik er geen rekening mee houden.
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 13 mei 2006 om 16:04. |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Nee, omdat dit iets was dat ooit te verwachtten was, en zal blijven gebeuren, iedereen wist al dat de zaak Joe kon gebeuren voor het werkelijk gebeurde. De potentiële gevaren waren er al, en blijven. Gevaren niet gecreëerd door het vb.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() mijn stem zal voor het VB blijven, komt geen verandering in ook niet door de moorden die er de afgelopen tijd gebeurd zijn
|
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb al twee maal op rij voor het VB gestemd en dat zal ook zo blijven. Vroeger stemde ik links en voel me daar genoeg door bedrogen.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Net zoals elk weldenkend mens zat te wachten op de eerste VB-adept die de pedalen zou verliezen, want het VB creëert misschien geen problemen, ze oplossen is ook niet hun sterkste kant.
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een partij kan pas problemen oplossen als ze aan de macht is. Bij mijn weten is het Vlaams Belang niet gezegend met een machtsfunctie; bijgevolg is uw stelling over dat oplossen van problemen een ferme slag in het water.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Stem sinds 1982 Vlaams Blok en dat zal nu ook zo zijn..
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als trouw lid zal ik dat eveneens doen. Ik zie trouwens niet op welke manier ons stemgedrag door die moorden zou kunnen beïnvloed worden: dit alles heeft immers niets met het Vlaams Belang te maken.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nee, ik blijf VB stemmen omdat een partij niet kan verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van één individu waarvan blijkbaar de stoppen doorgeslagen zijn. Het is smerig van de zogezegde democratische partijen uit dit drama munt te willen slaan door het VB te beschuldigen. Verhofstadt is op een ondelicate manier aan de macht gekomen door het misbruiken van de dioxine kwestie en door zijn recente uitspraak in het walgelijk Antwerps drama, probeert nu stemmen te winnen voor de volgende verkiezingen die niet ver af liggen maar wat mij betreft, njet!
|
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik zie hoe het regime, die de straten niet kan veilig houden, de schuld legt bij de enige oppositiepartij, die wel voor recht en orde streeft, dan stem ik meer dan ooit met overtuiging voor het Vlaams Belang !
![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 mei 2006 om 17:17. |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Ik blijf mijn partij steunen.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nope. Ik zie niet in waarom?
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, daar het de regering is die moet toezien op het bewaren van de openbare orde. Deze regering is daartoe niet in staat. Bijgevolg moet ze weg en vervangen worden door een ploeg die wel krachtig optreedt tegen iedere vorm van criminaliteit.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() ik ben voor een onafhankelijk vlaanderen en ik wil een ander vreemdelingenbeleid. Op wie moet ik doen stemmen? inderdaad goed geraden
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan de aantrekkingskracht wel begrijpen, daar niet van, doch het is politieke (verkiezings)propaganda, evenveel waard als het papier waar het op gedrukt is. Hier geloof aan hechten getuigt van geestelijke infantiliteit.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |