![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Uitbreiding EU met Bulgarije en Roemenië | |||
Ja, Bulgarije en Roemenië moeten in 2007 lid worden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Nee, de uitbreiding moet uitgesteld worden |
![]() ![]() ![]() |
15 | 53,57% |
Nee, tegen de toetreding van Bulgarije en Roemenië |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is hier nogal een dooie boel op het Europa-forum. Tijd voor een nieuwe peiling.
Volgens de normale planning treden Bulgarije en Roemenië op 1 januari 2007 toe tot de EU. Meent u dat deze timing moet aangehouden worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Mijn persoonlijke mening is dat 2007 te vroeg is voor een nieuwe uitbreiding. Roemenië en Bulgarije zijn er nog niet klaar voor en de EU nog veel minder.
Uiteindelijk moeten deze landen wel kunnen toetreden, maar het lijkt mij raadzamer dit een paar jaar uit te stellen, bv. tot 2009. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2009, het jaar van Merkel und a Basic Treaty for Europe... Daar gaat veel volk naar komen zien.
Uitstel is noodzakelijk omdat de Unie zichzelf helemaal aan het verliezen is. Dat zal dan ineens naar 2012 of zo moeten gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Misschien is zelfs 2009 inderdaad te vroeg. Maar je kunt ze ook niet voor vele jaren laten blijven wachten. De les van dit alles: het is een grote vegissing om aan landen een bepaalde toetredingsdatum te beloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen eigenlijk beter de Unie opdoeken en opnieuw beginnen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitbreiding? Geef mij maar een inkrimping. Ik ben het voor ne keer eens met Lombas: beter opnieuw beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Lombas en Pelgrim één strijd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() De uitbreiding moet uitgesteld worden.
Niet omdat Roemenië (het land naar mijn hart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() De uitbreiding moet voor mijn part niet doorgaan. Door al die Oost-Europese semi-diktaturen erbij te nemen vernietigen we het concept van de EU als een ekonomische wereldmacht. Het wordt een smakeloze eenheidsworst.
We zouden beter volledig herbeginnen, zoals Lombas en Pelgrim reeds gezegd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 21 mei 2006 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Het gedrocht EU opdoeken en als Vlaamse Staat verder zelfstandig zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Nog es uitbreiden?? we hebben nog niet eens een grondwet en dan willen we nog eens uitbreiden??
We hebben nu al miserie allerhande doordat er niet eens een eenduidig document is wat wel en niet kan in de EU, maar allemaal losse verslagen en verdragen en toppen wacht maar wet uitbreiden tot we het in de EU eens zijn hoe we nu precies gaan regeren, en zorg er ook voor dat de grote landen de kleinere landjes niet direct verdrukken wablieft inkrimpen?? tot welk niveau dan wel? laat me raden... het vlaamse niveau?
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() sjah jozef nochtans we roepen om je in de stelling over de christelijke waarden. we hebben een paar belangrijke antwoordjes nodig op vragen die aan jou gesteld zijn. ga anders nog es kijken en antwoorden
stop me zagen over Europa. Ladonia zal wel bepalen hoe het nu verder moet met haar kolonie. Als minister van nuttelose zaken, vind ik dit forum nutteloos. Ik hou van nutteloos, daarom ben ik ook minister http://www.ladonia.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Moeten, moeten?
Niemand moet hier iets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Gewoon.
Wat zachter taalgebruik. ![]() Van mij mag elke Europese natie in de EU. Mits de nodige inspanningen van beide kanten. Maar in feite hebben we een nieuwe EU nodig, dus ik doe lekker mee met Lombas (alhoewel), Jazeker en Pelgrim
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
hoezo een nieuwe EU? wat is er fout me de huidige?? (en niet te liberaal of nog zo van dit zever) en welke voorstellen heb je dan ter verbetering??
|
![]() |
![]() |