Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2003, 15:30   #1
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Alleen al het idee dat ik als Belg niet meer kan meebeslissen over wat er met Belgische wapenleveringen gebeurt, maakt me sinds het weekend erg onhebbelijk. Net terug van een lange reis door Azië, kan ik niet leven met de gedachte dat we nog maar eens onder het mom van economische vooruitgang moordtuigen gaan sturen naar Nepal. Een land waarvan de bevolking snakt naar stabilieit, rust en voedsel, niet naar wapens. Beschamend, echt waar, deze knieval is voor de SP.a ver voorbij de ethische grenzen.
Gelezen op het SP.A forum
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 15:36   #2
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Alleen al het idee dat ik als Belg niet meer kan meebeslissen over wat er met Belgische wapenleveringen gebeurt, maakt me sinds het weekend erg onhebbelijk. Net terug van een lange reis door Azië, kan ik niet leven met de gedachte dat we nog maar eens onder het mom van economische vooruitgang moordtuigen gaan sturen naar Nepal. Een land waarvan de bevolking snakt naar stabilieit, rust en voedsel, niet naar wapens. Beschamend, echt waar, deze knieval is voor de SP.a ver voorbij de ethische grenzen.
Zolang ze er een goede prijs voor betalen is er niets aan de hand. En als wij niet leveren, dan leveren de amerikanen of iemand anders het wel. De beste oplossing is dat alle aankopen via publieke aanbestedingen zouden verlopen die gezamelijk door de WHO en de UNO worden goedgekeurd. Zij zouden dan ook voor de nodige uitvoerlicenties moeten zorgen, dan is meteen de competitiviteit beschermd en de vraag of het al dan niet verantwoord is
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 16:42   #3
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Tiens, ik wist niet dat we daarover mochten stemmen. Dan was ik blijkbaar op vakantie toen dat referendum georganiseerd werd.
Oud 13 augustus 2003, 16:55   #4
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

heb ik iets gemist ?
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 19:28   #5
Bolter
Gouverneur

Standaard

Heb al eens gesteld op dit forum
Voor de macht worden idealen al snel opzij gezet..

Animo reageert bijvoorbeeld tegen de visie van de Paus , en terecht , maar waarom reageren ze niet tegen de "bochten" die binnen de eigen partij gemaakt worden...

Zelfkritiek ligt natuurlijk altijd moeilijk....
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 19:35   #6
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolter
Animo reageert bijvoorbeeld tegen de visie van de Paus , en terecht , maar waarom reageren ze niet tegen de "bochten" die binnen de eigen partij gemaakt worden...

Carrièreplanning ook... of denkt u dat Gennez nu vice-partijvoorzitter is geworden door tegen Stevaert zijn schenen te stampen?
Oud 13 augustus 2003, 19:40   #7
Bolter
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolter

Carrièreplanning ook... of denkt u dat Gennez nu vice-partijvoorzitter is geworden door tegen Stevaert zijn schenen te stampen?
Toevoeging : ook voor de carrière moeten en worden idealen al gauw aan de kant gezet... Zelfs op jonge leeftijd...
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be