![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Minder dan 4% van de niet-belgen hebben zich ingeschreven voor deelname
aan de volgende verkiezingen. Hoorde je niet van "op maat gemaakte kieswetten", uiteraard op maat van de o zo gehate vijand van de superparanoïa, de rooien dus ... Eens te meer zijn hier enkele forumleden die zonder nadenken trouw zweren aan hun führer weeral eens heel pijnlijk in hun hemd gezet.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat omdat minder dan 4% van de niet-Belgen zich inschrijft dat een wet niet op maat kan gemaakt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inschrijvingen voor de verkiezingen voor niet-Belgen? Wat heb ik gemist? o.0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De lessen lezen op de lagere school ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() andere missen dan weer de opvoeding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dixit degene die niet kan schrijven zonder d-t-fouten Laatst gewijzigd door Plot : 6 juli 2006 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een ongelofelijke afgang voor de Spa, vooral voor Myriam Van lerberghe , die linkse zeug die het zo broodnodig vond dat nationaliteitsweigeraars hun zegje konden doen over wat er in hun stad/gemeente gebeurt. Nu blijkt dat het hen geen reet interesseert. Zò goed kennen de sossen hun gedroomde nieuwe kiesvee dus ook weer al niet. Maar dat wisten we intussen al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() De enige die zich belachelijk maakt bent u. Nog nooit gehoord van Godwin's Law? U verliest weeral. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je hebt ook puberale platte beledigingen. Uw opmerking is van de 2e aard vrees ik, net zoals eigenlijk veel van je posts. Je post bewijst ook weeral eens jullie rascistische ingesteldheid: geef ze stemrecht, en het is een reuzecomplot tegen de vlamingen, laat ze er niet op ingaan, en plots willen ze niet meer integreren. Geef toe, ze mogen nog katholieker zijn dan de paus, wegens hun kleur zijn ze per definitie nooit aanvaarbaar voor jouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zo'n slimmerik als u zal me dat zeker wel uitleggen, nietwaar ? 8) Verliezen ? In wat ? Ben je met een competietie bezig of zo ? Ik ben niet op de hoogte 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() In jouw plaats zou ik mijn posts dan maar vierkant negeren,
ik ben jouw hooggeëerde aandacht toch niet waard zeker ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat mij wel kan schelen is dat mensen een basisrecht hebben verkregen en de vrijheid hebben daarvan gebruik te maken. Wie hier op lange termijn wil verblijven, zal hier zeker gebruik van maken, op voorwaarde dat er voldoende info is verstuurd EN de betrokken persoon niet wegens kansarmoede en het haatklimaat (koppel daar ook maar onvoldoende inzicht in het onontwarbare labyrint die onze politiek is) er niet in gelooft. Pieke, je beseft langs geen kanten hoe mis je de bal slaat als je mij zomaar voor een "linkse" laat doorgaan ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Feit is dat het idd zo is... want hoeveel zijn er nog niet snel-belg geworden? Die snel belgwet( waarbij iook de tsjeven aan de lopende band mee goedkeuren!) is in de realiteit idd veel ingrijpender. men kan bij wijze van spreken sneller de belgische nationaliteit verkrijgen dan een pak friet.
Al die 100.000 vreemdelingen die belg zij geworden en overal mogen meestemmen dievervalsen idd de verkeizingen; het vreemdelingenstemrecht zorgt nogeens voor een extra signaal dat alles kan. het antwerps stadsbestuur geeft zelfs infoavonden in arabisch en truks om ze te doen stemmen... Maar 90% van die N-Afrikanen en turken heeft ofwel de belgische ofwel de dubbele nationaliteit. ga maar eens aan bepaalde stembureau's in brussel of a'pen staan en tel het aantal europeanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raar toch, hun weg naar de rode uitkeringsindustrie schijnen die inwijkelingen anders wel bijzonder goed te kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit wel wettelijk in orde? ![]() Ik dacht dat de enige taal waarin een overheid in Vlaanderen met zijn burgers mag communiceren het Nederlands is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |