![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een keertje is het in het Engels te doen. Ik weet ook niet of dit het relevante subforum is, maar hier gaan we maar:
Citaat:
![]() Bron : The Register
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 juni 2006 om 15:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kan u dit even vertalen en samenvatten tot twee volzinnen aub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Propaganda schijnt nog altijd voorrang te hebben op wetenschap.
Men kan geen oorlogen voeren en tegelijk aan wetenschappelijk ruimtevaartonderzoek doen. Misschien een uitstapje regelen met een paar presidenten in een shuttle ?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt er voornamelijk op neer dat Nasa een aantal projecten schrapt of uitstelt die draaien om betere klimaatobservaties en het begrijpen van de evolutie daarin. Dit ten voordele van de door Bush hevig gewenste nieuwe bemande vluchten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze gaan wel niet knippen in het black budget.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef nu eens 1 geldig argument waarom olie aan zijn laaste levensjaren zou bezig zijn? En onderzoek naar klimaatsverandering en mileu-verontreiniging is een van de meest nuttige terreinen van onderzoek die denkbaar zijn, aangezien het onze toekomst op fundamentele manier aanbelangd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem. Het in in elk geval momenteel veel dringender dan een bemande vlucht naar Mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() En natuurlijk hebben Telenet en Electrabel ook een black budget en NWO-mensen aan het hoofd, net als de VRT, de vuilkar, Fluxis en de Federale politie.
Hoe kan jij, Exodus, het nog over je hart krijgen belastingen te betalen als je weet dat je zo de NWO steunt??? Wees eens een rebel! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je een handje helpen. Oftewel negeer je me zoals je al maanden aan het verkondigen bent oftewel weet je maar te zeggen wanneer je echt wil discussieren en je wrok aan de kant kan leggen en eens normaal kan reageren, zoniet zal ik je een handje helpen en niet ontopic reageren op je flauwe zever.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leer eerst eens rekening te houden met de feiten vooraleer kritiek te spuien. Ik heb trouwens helemaal niet de neiging een rebel te zijn, maar ben geinteresseerd in de waarheid. Dat jij dat als rebels opvat, wat zegt dat over jou? ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 juni 2006 om 17:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jouw hulp? ![]() Ik herhaal dus mijn -normale- vraag: geef eens 1 geldig en redelijk argument waarom olie aan zijn laatste levensjaren zou bezig zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat is niet de taak van een organisatie als Nasa, regeringen moeten daar maar geld voor bij elkaar steken. T'is wel makelijk é, thuis wat sorteren, stroom verbruiken zoveel je wil, water, met de auto naar het werk...en dan de schuld maar op Nasa steken.
![]() |
![]() |