![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() deze week gelanceerd, Ello Mobile:
100% van hun winst gaat naar een goed doel naar keuze... en (bijna) even goedkoop als Base! http://www.ello-mobile.be ![]() bij welke operator zitten jullie?
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() hoe? gaan ze al hun winst aan mij geven? want een ander goed doel ken ik niet hoor.
Laatst gewijzigd door Proletariër : 13 juni 2006 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Mobistar. 300 gratis smsjes per herlaadbeurt wisselen tegen gewetensrust, het is iets om over na te denken... (no sarcasm intended)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zouden ze geen winst aan het vierde wereld syndicaat ( zelforganisatie van armen kunnen ) kunnen geven ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 juni 2006 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik zit momenteel bij base, krijg ook 'gratis' belminuten (ma ge moet wel na base klanten bellen en na een maand zijn ze weg...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() op hun site staat een knop voor organisaties die een project willen indienen...
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() geen probleem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer dat hun beltarief zo duur is. Bij Base betaal ik momenteel 2,5 keer minder per minuut...
Anders zou ik niet lang nadenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() toch niet met prepaid?
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() bij Base is er geen verschil tussen de tarieven prepaid en postpaid. Ja, met prepaid dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() wel even duidelijk maken dat ik nog een oud en goedkoop tarief hanteer. Tegenwoordig zijn alle tarieven van alle providers duurder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() t'is da, want ik betaal 12 cent per sms (evenveel als bij Ello Mobile) en 25 cent per minuut om te bellen (4 cent goedkoper dan bij Ello)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() en ik betaal 12 cent per minuut.
![]() smsen doe ik aan 15 cent, maar ik bel een pak meer dan ik sms. |
![]() |
![]() |