![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bron |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nen aparte dope-tour, zou dat niks zijn?
Ge pakt wat ge wilt, maar als ge halfweg dood neervalt moete ni komen zagen (al is de kans daar klein toe natuurlijk...). Zoals nu is er ook geen pret meer aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Komaan mensen, die hele Tour is niets anders dan corruptie, bedrog en commercie. Ze hebben er toevallig eentje betrapt die wat bekender is dan de rest. En wat dan nog? Volgend jaar is het een andere pechvogel...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het een goede zaak, voor mijn part mogen ze de renners die betrapt worden zelfs een levenslang rijverbod opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben natuurlijk wel fysisch uitzonderlijk maar dat is een bijzonder zwak tegenargument . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() De waarheid is dat ik zeer goed bergop rij en ik bolwerk dikwijls de 400 km, alleen de duisternis weerhoudt mij
Soms vallen er zelfs wielrenners van hun fiets van de verbazing wanneer ik ze voorbijrijd, vooral op de bergop |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() 1- Wielrenners die de ronde van Frankrijk rijden zijn allemaal profesioneel bezig, ze behoefenen dus een vak.
2- Mensen die in een fabriek of ergens anders werken zijn ook profesioneel bezig, zij behoefenen ook een vak. Waarom wordt de eerste groep dan zo veelvuldig gecontroleerd op allerlei verboden produkten en waarom de tweede groep niet ? Laatst gewijzigd door alberto : 30 juni 2006 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat mensen die werken dat op hun gemak doen!
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, ze hebben inderdaad de regels van het "bedrijf" niet gerespecteerd en moeten daarvoor dus gestraft worden. Alleen zou het wel moeten mogelijk zijn om die regels te veranderen. Ik zie geen enkele reden (buiten de wet natuurlijk) waarom het niet toegelaten zou zijn om een sportbond op te richten waar doping toegelaten is. Dan zou je dus bijvoorbeeld wielerwedstrijden hebben waar er niet gecontroleerd wordt en het is dan maar de keuze aan het publiek of ze willen kijken of niet. Iedereen is vrij om te bepalen hoe ver hij gaat met zijn lichaam en de risico's die hij neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Er is nu zelfs een nieuw verhaal in de maak rond CSC http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=hlnMatrix
De krant is doorgaans wel slecht ingelicht Laatst gewijzigd door PAJOT : 30 juni 2006 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Ullrich en Basso dopingzondaars? En die mannen werden vorig jaar op ettelijke minuten gereden door ene Lance Armstrong...
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 30 juni 2006 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie weet hoeveel wielrenners al zeges behaalden na zich gedopeerd te hebben. Nu heb je willekeur, sommige dopingzondaars worden gepakt, andere niet. Ik vind dat veel oneerlijk dan wanneer ze gewoon allemaal doping zouden mogen nemen. |
|
![]() |
![]() |