![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: waarom wordt deze samenleving rot | |||
door uw moeder |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
door de marokanen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
door de rijken |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
om de zoveel jaren is dat gewoon een fase, hoort er gewoon bij |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
ik zou het nie weten ( wil het nie weten ) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
door de facteur |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jaja t zijn harde tijden
![]() volgens mij is het gewoon kwestie van jullie niet allemaal te laten mee trekken in die neerwaartse mentaal minderwaardige spiraal. de wereld is de materialisatie van de resultante van al onze gedachten, overtuigingen, angsten enz. dus gewoon blijven geloven in de goede afloop op de een of andere manier ( hoe maakt nie echt uit.) en ge zijt de rots in de branding. nie laten meeslepen dus door elk windje dat er voorbij waait laat maar waaien - t gaat wel voorbij en na regen komt zonneschijn en zo van die dingen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() kom hier dat ik je een tong draai.
![]()
![]() |
#3 |
|
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Och, bij het uitzetten van zon gaat de aarde toch opgeslokt worden... spijtig voor al die grondbezitters wel...
![]() |
#5 |
|
![]() Al hun werk voor niks.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() rap de nieuwe jaren 60 =p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Pffff, der zit een gat in mijn kous, de wereld is rot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Weeral een onderwerp met diepe inhoud...
Het zien van uw peiling doet ons pijn aan de ogen.
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Kobaf : er worden weeral meer dan 2 % meer kindjes geboren in vlaanderen
dus zo pessimistisch zijn de mensen nu ook weer niet. We moesten sportmanifestaties organizeren voorbehouden aan dopinggebruikers, dat zou veel oplossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() zeg maak mij nu niet pessimistisch he. vlaanderen is maar een zakdoek groot zelle en we zijn nu al één van de dichtstbevolkte regio s - dus stop maar al met de konijnen uit te hangen he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 juni 2006 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Op naar de miljard Vlamingen 8)
![]() |
#12 |
|
![]() Overduidelijk de twee optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() ik mis elio di rupo in de peiling
![]() |
#14 |
|
![]() Ik heb voor de facteur gestemd. Kwestie van die mens zijn moment in de zon ook eens te gunnen.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ehm... we moeten daar nog een paar miljoen of miljard jaartjes op wachten. We hebben een leventje dat met veel geluk 80 jaar ver gaat. We kunnen dus wel wat zorgen voor onszelf, onze kinderen en misschien voor onze buren en vrienden en het zorgen voor een maatschappij hier. onze kids of die van onze vrienden gaan hier ook leven. geef hen maar een maatschappij met meer contact dan de onze. Geen anonieme cheques meer. liever de buurvrouw die soep brengt naar de zieke buur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij zouden we beter sportmanifestaties organiseren voorbehouden aan dopinggebruikers. dat zou alles oplossen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 juni 2006 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Ja, ik weet het. Klinkt enorm extreem maar eens zien hoeveel mensen dan nog voor de doodstraf durven pleiten.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hevig gesponsorde en gesubsidieerde sportmanifestaties zijn gewoon brood en spelen. 1 punt waarop ik het eens ben met Marx.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() ik ben het daar ook mee eens maar ik denk dat dergelijke sportmanifestaties in de tijd van Marx niet bestonden en hij daarover derhalve onmogelijk een mening kan hebben geventileerd. Mocht ik mij vergissen dan mag je me altijd een citaat uit één van zijn werken voor de voeten werpen.
![]() |
![]() |