![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Pff veel te warm om hier te surfen maar dit sloeg weer alles en is een topic waard, maar aangezien ik de krant alweer kwijt ben vat ik het even samen:
Van Brempt wil een boete opleggen aan al wie zijn plaats niet afstaat op de bus voor ouderen of personen met een handicap/zwangerschap. De criteria voor wie in aanmerking komt om een plaatsje te bemachtigen moet nog uitgewerkt worden. Bron HLN 19-07-06 ----- Een bedenking hierbij; gewone mensen die de bus nemen, betalen voor een zitje; maar moeten deze dus op straffe van een boete afgeven aan personen die in de meeste gevallen gratis met de bus meemogen. Waarom zou je dan nog betalen als je je plaats toch moet afgeven? Men wil precies minder volk op het openbaar vervoer of wat is de bedoeling? Ik denk dat het de warmte is die bij Van Brempt toegeslagen heeft ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 19 juli 2006 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() Toch zou onze gemeenschap er niet op achteruit gaan, indien iedereen wat meer oog voor de zwakkeren zou hebben... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() politiestaat tot en met!
Bijna zo erg als het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() En van welke leeftijd begint de maatregel, wanneer ben je bejaard? Wanneer is iemand in die mate hulpbehoevend dat je je plaatje moet afstaan? dat moet blijkbaar nog allemaal vastgelegd worden. Moet je dan ook medisch gekeurd worden en een pasje krijgen om aan te tonen dat je recht hebt op een zitplaats? Een waanzinnige, triestige maatregel en bijna onuitvoerbaar. wat is het volgende: Een boete voor diegene die niet met twee woorden spreekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De totale bij wet geregelde robottenstaat. Alles bij wet geregeld tot in de kleinste hoekjes. Straks komt de SP.a nog met gedragsregels voor op de wc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ze zorgen dat er genoeg bussen/trams rijden hoeven er geen mensen recht te staan.
Tenandere hoe zit het met kindjes die zich nog niet stevig genoeg kunnen vasthouden, misschien stelt de CD&V -gezinspartij dat wel voor als ammendement ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() te gek om los te lopen (dat krijg je van een hoofd dat blijkbaar los staat)!
Hoffelijkheid is inderdaad ver te zoeken tegenwoordig, maar BOETES opleggen omdat je je betaalde zitplaats niet wenst af te staan? En aan wie? inderdaad! Identiteitscontrole alvorens recht te staan? Bewijs van invaliditeit? Hoeveel centimeter moet het (zwangere) buikje zijn voordat je een boete krijgt? Zijn dikke bierbuiken ook geldig? Nog zo'n paar voorstellen en ik solliciteer ook voor minister! nog vergeten! krijgen zwartrijders ook een boete als ze niet willen rechtstaan? of is dat te gevaarlijk wegens kans op hersenvliesbloeding? Laatst gewijzigd door circe : 19 juli 2006 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat is net het probleem. Ze doen niks anders dan de meest onnozele wetten stemmen om de 'brave burger' mee rond de oren te slaan, maar echte criminelen pakken ze niet aan. Zou men niet beter eerst eens een poging doen om echte criminaliteit daadwerkelijk aan te pakken? Iets waar een drastische vereenvoudiging van het wetssysteem zeker zou toe kunnen bijdragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Wetgeving is overdreven, desalnietemin vind ik vele reacties degoutant.
Waar maken jullie je eigenlijk zorgen over? Ge krijgt toch alleen maar een boete als ge nen asociale klootzak zijt (die niet wel rechtstaan voor een oudje of een zwangere vrouw)... Laatst gewijzigd door Fonske : 19 juli 2006 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat ? Misschien meteen een boete voor iedereen die niet naar 0110 komt. Dat zal ze leren, die onverdraagzame zakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() zaag, leuter, zwans en klaag...
heb medelijden met hen, heer. de arme verdoemden. laat hen hun zitje houden voor hun zachte gevoelige billekes. geef hen nog een zacht kussentje ook. de dutskes van fiere vlamingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
8)
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 juli 2006 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zotten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat personen niet rap meer hun plaats afstaan voor bejaarden, zwangere vrouwen , .... . Maar om een boete te geven wanneer je dit niet doet. Waar zijn we mee bezig? Ik vind dat dit spontaan moet gebeuren en niet omdat je kan beboet worden.
Laatst gewijzigd door Den Bal : 19 juli 2006 om 20:25. |
![]() |
![]() |