![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het Vierde Wereld Syndicaat heeft vier bijeenkomsten per jaar. Aangezien Het Vierde Wereld Syndicaat echter een dakloze organisatie is zonder eigen stek en het niet oncomfortabel zou zijn om tenminste toch over een plek te kunnen beschikken waar we kunnen samenkomen zonder dat men ons er zomaar direct kan wegjagen heb ik het volgend plan opgevat.
Vorig jaar had ik in mijn tuintje weer veel te veel druiven. Van de overschot die ik had heeft de moeder van mijn vriendin dan confituur gemaakt. Nu is het mij bedoeling om deze pot confituur per opbod te verruilen. Hetgeen waarvoor ik de pot confituur ruil zal ik dan weer per opbod verruilen voor iets anders. Uiteindelijke bedoeling is om zo aan een stuk grond te geraken voor onze bijeenkomsten. ok bij deze verklaar ik dan de veiling voor geopend. wie bied wat voor deze pot confituur van de druivelaar van kobaf ? PS deze pot confituur is het resultaat van mijn eigen arbeid - wat hem dus uiterst exclusief maakt he [SIZE=2]!!! [/SIZE]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Vorig jaar? Als ge die zelf gemaakt hebt staat daar al lang schimmel op. Ge wilt dus iemand vergiftigen en er nog iets voor terug krijgen ook.
Nu ja, veel succes met je plan, in de VS is zoiets wel al eens gelukt dacht ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus nu doe je in feite beroep op de oppervlakkige dikke mensen die voor hun pc zitten te tokkelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Confituur van druiven? ik heb ook een druivelaar maar daar heb ik nu nog nooit aan gedacht! is iets voor dit jaar dan.
Hoeveel zakjes grond denk je te kunnen ophalen met je pot confituur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
PS en ik bedel hier niet - ik verkoop gewoon iets - dan doe ik mee met jullie onnozele systeem - weer niet goed ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
over de oceaan is er trouwens ene die beginnend met een rode paperclip een huis wil bekomen. zie http://oneredpaperclip.blogspot.com/...paperclip.html en http://www.nu.nl/news/716816/50/Webl...voor_huis.html hij schijnt al aardig op weg te zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verdorie! wil ik ook wel eens proberen.
Maar allez, we gaan eerst zien hoever jij komt met je exclusieve druivenconfituur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat moet ik me daar bij voorstellen? Een lesbische die geen kinderen meer kan krijgen?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier kunnen we eens mee lachen.
Ik geef een gebruikte electrische boiler van (denk ik 100 liter of wat meer) in de plaats. Hij moet wel eens uitgekuist worden en ik hoop dat hij nog werkt. ![]() Laatst gewijzigd door Mambo : 30 mei 2006 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() allee we hebben een eerste bod binnen dan
danku mambo maar ben niet geneigd om als veilingmeester al direct te gaan toewijzen er moet meer in zitten wie biedt er meer ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Hoe kunt U nu grond kopen, gezien U steeds beweerd hebt dat de grond van iedereen is?
![]() [SIZE=1](ik zal weeral iets gemist hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() ik ga dat stuk grond niet kopen he pipo. dat gaat een vzw doen of zoiets. en wat van die vzw is dat is dan van iedereen he. dus die pot confituur heb ik eigenlijk al weggegeven aan iedereen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2006 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik geef ne pot zelfgemaakte rabarberconfituur in de plaats
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Ik geef u 2 lege batterijen en een tandenstoker (slechts 1 keer gebruikt)!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da blijft bijlange geen jaren goed, zeveraar. tziet er mij trouwens bijzonder onsmakelijke confituur uit... Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 30 mei 2006 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Was er geen Canadees/Amerikaan die dat gedaan had, begonnen met zo'n prulletje en op het einde een villa had?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() zie eerder in deze draad. de links staan er.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Mmmm, druivenconfituur.
Ik schenk je een boek; zal wel nog ergens één op overschot hebben. Deal? ![]() [Mmmmm, druivenconfituur] |
![]() |
![]() |