![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.politics.be/persmededelingen/11837/
Het feit dat iemand een moslim is is bljikbaar genoeg om iemand ongeschikt te verklaren voor een openbare functie. En ondertussen maar blijven ontkennen dat vuilb'ers willens en wetens voor een rascistische een haatdragende partij stemmen. Moet er nog zand zijn !!!!!!!!!! ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het goed lees is de vraagstelling van Deman waarom, of hoe een niet gematigd godsdienstig persoon neutraal haar werk kan doen in een openbare functie.
Niet een kwestie van racisme an sich, maar net om dit te voorkomen. Maar zulke uitleg schaad het VB niet, dus is het ook niet goed zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Zo verbazingwekkend is dit toch niet? Het VB heeft al meermaals aangetoond en gezegd dat het 'islamfoob' is. Wat Deman daar zegt, is dat er zogezegd een tekort is aan werk en dat deze plaatsen niet mogen ingenomen door niet-vlamingen(of homo's, druggebruikers, enz...). Het is dus een oerconservatief standpunt, maar logisch in de gedachtegang van het VB: verdeeldheid zaaien, zodat arbeiders zich niet kunnen verenigen. Op die manier kunnen kapitalisten hun gang gaan en een elite-republiek stichten, met alle gevolgen voor de arbeidersklasse van dien.
Het probleem ligt bij de kapitalistische ideologie dat altijd een groot aantal werklozen zal hebben. Het enige wat het VB hier doet is dat ongenoegen van werkloosheid kanaliseren richting elkaar(de arbeiders), zodat het systeem niet in vraag gesteld wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dus eigenlijk simpelweg een radicaal ? T'is maar een vraag he, liefst krijg ik een duidelijk antwoord van je.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals die twee moslimla - leerkrachten die bij de aanvang van het schooljaar een contract tekenen volgens hetwelke ze geen hoofddoek mogen dragen, maar ettelijke maanden later er toch arrogant mee staan te pronken, waarschijnlijk onder druk van hun mannen, die weer moeten uitzoeken hoe ver ze te ver kunnen gaan: buiten, dus. Het is hier nog altijd Belgisch grondgebied en geen islam-wingewest! Dat sommigen hier niet mee akkoord zijn zal me niet verwonderen, dat maakt deel uit van de langzame inpalmings-show, nietwaar... Laatst gewijzigd door andev : 12 juli 2006 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Moesten niet alle kruisbeelden uit openbare gebouwen en vooral rechtzalen niet verwijderd worden op vraag van die ingevoerde allahkruipers? En nu gaan ze provoceren met hun vod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Echte moslims zijn radicaal. Anders zijn het géén moslims.En als ge absoluut een hoofddoek op je kop wilt, ben je zeker een échte moslim. Echte moslims verlenen hulp aan andere moslims voor zulk soort zaken, visa's en dergelijke.Dus die kan niet neutraal zijn, dus mag ze die job niet hebben.Klaar...en duidelijk genoeg.En begin nu maar weer te schelden, en belachelijk te maken, en hoog van de minaret te blazen...dat verandert er alles niets aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Deman is nog nen echten. Overschot van gelijk heeft hij als het is zoals Bex het schrijft. Waarom hier toelaten wat in hun land verboden is.
Zelf zou ik Deman nog willen verbeteren en erop gedrukt hebben dat ze meer dan waarschijnlijk haar soortgenoten wat voordeel te bieden heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ik vraag me af waarom PF altijd vuilb zegt? Kan die man/vrouw niet goed lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je trouwens ooit al eens een post van 'm gelezen zonder dat ie gaat freaken over het VB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
als dat al voldoende is als criterium kan een vb-er natuurlijk nooit in aanmerking voor die job |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar krijgen ze geen geld om de hele dag rond te hangen of op een terraske te zitten. Leuk toch...
Citaat:
Doe je zo tegenover neo-nazi's ? Ik bedoel, verdedig je hen omdat Mein Kampf toch maar een fabelboekske is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "echte Moslim" is net zoals een "echte christen" niet gematigd noch neutraal.
En zoals de zaken nu staan is het openlijk dragen van een religieus symbool een provocatie. Hoofddoeken zijn tegenwoordig een uiting van het "echt moslim zijn". Neutralen die een hoofddoek dragen, zetten die zonder probleem af in als de werkgever of zelfs een klant dat vraagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
onze haatpropagandisten de moslims hun gelooftekens persé wilden afpakken. Alles heeft zo z'n prijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zoeentje niet al te ver van een goederentrein ? ![]() Je bent volwaardig belg, of je bent het niet, geen halfbakken nationaliteiten.
|
![]() |
![]() |