![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stel voor om een maximum aantal posts per dag per gebruiker in te voeren. (over het aantal kan gediscussieerd worden)
Mijn reden hiervoor is dat er eigenlijk een vrij select clubje van notoire meestal inhoudsloze of op kleuterniveau postende spammers het algemeen niveau van de discussie hier zwaar naar beneden trekt. Er kan ook overwogen worden om het maximumaantal eerder per week of per maand te zetten zodat de persoon die occassioneel in een uitgesponnen discussie beland hier niet het slachtoffer van wordt. Is dit technisch haalbaar? Een maximum aantal posts lijkt me een goede zaak om mensen twee keer te doen nadenken voor ze iets schrijven en het is een objectieve regel dus er kan geen sprake zijn van voorkeursbehandeling voor deze of gene politieke zijde door de moderatoren. Eventueel zou het maximum aantal posts ook beperkt kunnen worden tot de echte politieke fora. Voor K&K hoeft dat voor mij niet te gelden ![]() Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 25 juli 2006 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héla, als de posts in de quizzen meetellen, wordt dit een regelrechte ramp !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Waarom willen zoveel mensen toch zoveel idiote regeltjes? Zijn er nog niet genoeg regeltjes in het leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In zekere zin is er toch al een gelijkaardige regel. Voor het veelvuldig na elkaar posten van berichten kan je 2 waarschuwingspunten krijgen. Een maximum aantal posts per dag lijkt me daardoor overbodig.
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting? Die is op dit forum al niet absoluut: schelden, persoonlijke topics, racisme en revisionisme zijn verboden. Een maximum aantal postings voor politieke berichten (niet voor K&K en de quiz, of course) zal daar zeker geen overmatige beperking aan toevoegen. Niet direct weggooien, a.u.b. Laatst gewijzigd door baarle : 25 juli 2006 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er dan toch een beperking moet zijn, dan liever wat betreft de lengte van de berichten, ipv het aantal.
Sommige forummers schrijven zeer interessante berichten, maar die zijn zo lang dat je ze met tegenzin leest. Maar hoe dan ook. Waarom al die regeltjes? Ik heb mezelf de regel opgelegd dat ik nooit (tenzij bij uitzondering) berichten lees die langer zijn dan één schermgrootte (1280x1024). Maar ik vraag de mods ook niet om daar een systeem voor te ontwikkelen. Rr00ttt, het lijkt me best dat je gewoon de personen die volgens jou teveel posten, in je negeer-lijst zet. Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 25 juli 2006 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja...
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Woorden wekken, voorbeelden trekken. Citaat:
Veel succes.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
En 't was geen typfout, ik had het echt verkeerd voor. ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Het lijkt mij een technisch moeilijk haalbare stunt om het maximum aantal posts per subforum te regelen (vermits men K&K niet wil meetellen), maar los daarvan sta ik ook niet achter het idee om mensen te beperken in het aantal posts dat ze maken.
Mensen die voortdurend off-topic en zever posten in reacties kunnen ook nu al op de vingers worden getikt met een waarschuwing voor flooding (Spam/flooding). Het lijkt mij niet wenselijk om mogelijk sterke en goed gefundeerde bijdragen aan dit forum in te perken omdat er een paar flooders zouden aanwezig zijn. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() ga ik volledig mee akkoord, het is een onzinnig voorstel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alles bij elkaar onthoud ik hieruit: het is belangrijk dat het forum gemodereerd wordt, en sterk en zo evenwichtig mogelijk gemodereerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() We leven inderdaad in het tijdperk van vrouw Holle : het mag niet moeilijk en lang zijn. Het moet simpel en begrijpbaar zijn. Over iets nadenken
is moeilijk - eenvoudige zaken liefst in één zin moeten noodzakelijkerwijze waar zijn en behoeven geen verdere overdenking of toetsing. Al de rest is zever...
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |