![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik dacht dat er iets mankeerde met mijn TV-scherm gisteren, maar op één van de foto's die Patriot zo vriendelijk hier postte zag ik mijn eerdere waarneming bevestigd: De 21e juli werd boven Brussel door onze dappere jongens van de luchtmacht de Roemeense en niet de Belgische vlag gevormd. Zit binnenkort Albertescu I op de troon en gaan de BUB'ers zich verzetten tegen het Transsylvaanse separatisme?
Wie mij niet gelooft, kijk zelf maar even: Deze drie kleuren werden getoond: Zelfs een hardnekkige daltonist moet toegeven dat het hier om een roos-rood, geel en blauw kleurtje gaat. ![]() Is dit de fiere Belgische tricolore? Nee, dit vaan is immers ZWART-geel-rood: ![]() Maar welke kleurencombinatie komt wel overeen met wat onze vliegeniers boven de hoofdstad vormden? Kijk eens hier: De officiële vlag van de Roemeense republiek: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Maar de rest van je tijd besteed je hoop ik wel nuttig>?
Het is duidelijk dat de zwarte rook iets te dun was en slecht contrasteerde met de strakke blauwe lucht. Het is alleen maar vanzelfsprekend dat je dan dit effect krijgt. Moet je hier nou een topic over beginnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een stunt van Leterme om zijn toekomstig premierschap aan te kondigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Luchtige topic.
![]() Zoals gezegd vind ik de Roemeense vlag de allermooiste. De Belgische de tweede mooiste. Maar wij hebben dat blauw niet nodig, want dat zit in de Europese vlag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verdorie, moeten wij nu allemaal Roemeens leren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() k&k
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() zou pas geestig zijn moesten ze het rood vergeten
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, tegenwoordig zijn alle foto's toch fake, wegens bewerkt. Dus om op een foto een leeuw in de lucht te toveren, zal wel geen probleem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij hoeft zoiets niet hoor. Trouwens, kan je hetzelfde zeggen voor de stars en stripes van de VS. Of gewoon geel en zwart trekken zoals ze dus in de VS rood, wit en blauw wel eens durven doen.
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Is ooit al gebeurd. Toen waren er maar drie vliegtuigen en de rode spuitbus haperde... Sindsdien zijn er altijd zes vliegtuigen
![]()
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dan eerder een Bulgaarse overheersing verwachten. En wel hierom
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simeon_Sakskoburggotski |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn mening is dit de mooiste vlag;
![]() Op de voet gevolgd door; ![]() Alleen en dan als derde; ![]() Hoewel ik ze net dat iets te gecompliceerd vind.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |