Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2006, 15:54   #1
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard Zwart parkeren kan vanaf nu

Zin of onzin?
Ik vind het alvast goed gevonden

http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2599
Oud 27 juli 2006, 00:34   #2
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

ja idd, 8 euro is een stuk goedkoper dan 125€ (of hoeveel kost het wel niet?)
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 02:24   #3
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Het meest rare wat ik op politics.be ooit ben tegengekomen,,twee heel ontschuldige posts gewist?????? Raar Hoe kan ik hier verder over schrijven/praten? Is mss te pikant voor politics ATV vond van niet,is wel en linse zender
Oud 27 juli 2006, 06:59   #4
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

wat is er gewist?
uwe link staat er toch nog ?
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 09:03   #5
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BEDRIJVEN/GEMEENTEN/INTERNET/ GAPA neemt maatregelen tegen website met betalende parkeertickets

ANTWERPEN 26/07 (BELGA) = Het Gemeentelijk Autonoom Parkeerbedrijf Antwerpen (GAPA) neemt aan een aantal maatregelen tegen de website www.parkeerticket.be. Op die website kunnen automobilisten die geen parkeerticket hebben gekocht en een retributiebon achter hun ruitenwisser vinden achteraf alsnog een ticket voor de bewuste dag kopen om aldus de retributiebon te ontlopen.
In een persmededeling zegt GAPA te "betreuren dat dergelijke lucratieve praktijken ertoe bijdragen dat het parkeerbeleid, dat zich richt op een verbetering van de verkeersleefbaarheid van de ganse stad, hierdoor ondermijnd wordt".
Om misbruiken in de toekomst te voorkomen, neemt GAPA een aantal bijkomende maatregelen. Zo worden alle bezwaren op basis van niet-zichtbare tickets voortaan nog nauwkeuriger gecontroleerd. De parkeerwachters zullen ook de instructie krijgen om foto's te nemen van het dashboard. Op lange termijn wordt onderzocht of de parkeertickets kunnen gepersonaliseerd worden door een vermelding van de nummerplaat.
Bovendien neemt GAPA juridische stappen tegen de website omdat het hier om een vorm van oplichting gaat, aldus nog GAPA./.DIA/CLK(TVP) ./. 262144 JUL 06

Laatst gewijzigd door baarle : 27 juli 2006 om 09:04.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 09:15   #6
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Ik parkeer altijd int zwart 8)

Laatst gewijzigd door stropkeuh : 27 juli 2006 om 09:15.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 09:54   #7
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Andere tip: �*l uw parkeerbonnekes op uw dashboard laten liggen. Een collega van mij heeft een heel dashboard vol bonnekes (gekregen van vrienden enzo). Als de parkeerwachter voorbij komt wordt hij geconfronteerd met een hele hoop bonnekes. Gevolg: parkeerwachter geeft op.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 10:01   #8
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
BEDRIJVEN/GEMEENTEN/INTERNET/ GAPA neemt maatregelen tegen website met betalende parkeertickets

ANTWERPEN 26/07 (BELGA) = Het Gemeentelijk Autonoom Parkeerbedrijf Antwerpen (GAPA) neemt aan een aantal maatregelen tegen de website www.parkeerticket.be. Op die website kunnen automobilisten die geen parkeerticket hebben gekocht en een retributiebon achter hun ruitenwisser vinden achteraf alsnog een ticket voor de bewuste dag kopen om aldus de retributiebon te ontlopen.
In een persmededeling zegt GAPA te "betreuren dat dergelijke lucratieve praktijken ertoe bijdragen dat het parkeerbeleid, dat zich richt op een verbetering van de verkeersleefbaarheid van de ganse stad, hierdoor ondermijnd wordt".
Om misbruiken in de toekomst te voorkomen, neemt GAPA een aantal bijkomende maatregelen. Zo worden alle bezwaren op basis van niet-zichtbare tickets voortaan nog nauwkeuriger gecontroleerd. De parkeerwachters zullen ook de instructie krijgen om foto's te nemen van het dashboard. Op lange termijn wordt onderzocht of de parkeertickets kunnen gepersonaliseerd worden door een vermelding van de nummerplaat.
Bovendien neemt GAPA juridische stappen tegen de website omdat het hier om een vorm van oplichting gaat, aldus nog GAPA./.DIA/CLK(TVP) ./. 262144 JUL 06

Volgens de laatste berichten geven ze u mits een kleine meerprijs zelfs een keuringsverslag van uw wagen.
Oud 27 juli 2006, 10:13   #9
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik moet toegeven dat het origineel gevonden is. Moeten ze parkeren ook maar een beetje betaalbaar maken.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be