![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Burgemeester Wim Terwingen zegt dat na de vakantieperiode aanpassingen aan de fontein zullen worden uitgevoerd. Mogelijk wordt de nieuwe vorm een klavertje vier. Architect Robert Tachelet van de fontein zegt nog steeds ''hélémaal'' achter het ontwerp te staan. ''Ik ben er apetrots op. En ja, hoe kan u het raden: ik ben geen nazi.'' Update 15:13 En we gaan even wat updaten. Want de fontein bestaat volgens het ANP pas sinds 1979. Ook heeft ontwerper Tachelet bewust voor het ontwerp gekozen. Tachelet: ''De swastika is geen monopolie van de nazi's. Het is een universeel zonnesymbool. De hindoes gebruiken het, de oude Grieken gebruikten het. Waarom mogen wij het dan niet gebruiken? Omdat de Duitsers er stommiteiten mee uitgehaald hebben? Ik ben het daar niet mee eens.'' Volgens hem keurde de toenmalige burgemeester het ontwerp, hoogst persoonlijk goed. Desgevraagd herinnert deze oud-burgervader zich evenwel niets van het ontwerp. Over het nieuwe ontwerp heeft Tachalet overigens ook zijn twijfels: ''Nu gaan ze er een klavertje vier van maken, dat is het symbool van het IRA, hebben die dan geen mensen gedood of zo. Symbolen zijn niet het alleenrecht van misdadigers hoor. bron: fok.nl
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 juli 2006 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De gewone pré-avis van het CGKR met aansluitend openbare zelfkritieksessie kunnen uitsluitsel brengen. Of waarom het niet meteen goed doen: gooi geketend hem in de fontein. Als hij blijft leven is hij een nazi, als hij verdrinkt was hij er geen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe groter het fonteintje hoe beter voor onze dakloze,dat het trekt op wat het wilt wat mij betreft
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 juli 2006 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De nazi's hebben nog in het college 500 meter verder gezeten....tis een complot zeg ik u !!!!!
Nee, ik ben geen fan van die fontein, maar ik heb nooit iets opgemerkt in al die jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Alle jaren komt dit item tijdens de komkommertijd terug in het nieuws. Hoe is het mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Prachtig toch! Dat daar mensen zich druk in maken. Totaal bewijs van kleinzieligheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het plafond van het cafetaria van het Centraal Station van Antwerpen telt tientallen hakenkruisen... Afbreken die handel! Het Station is een Nazi-bastion!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Laat ze doen met de fontijnen wat ze willen het is waarschijnlijk niet moedwillig gebeurd dat die fontijn lijkt op een hakenkruis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Mooi, mooi!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, nu een fontijn vanuit een satteliet, binnenkort U en Uw partner verketterd wegens een potje vrijen in een afgeschermde tuin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() ![]() ergens in san diego in america |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() ![]() zelfs bekenste frisdrankmerk coca cola |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() de boeddhisten en hindu's ook al!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() ![]() het ijshockey in amerika was een broedplaats voor het nazisme!!!! (*vlucht weg in paniek!*) Laatst gewijzigd door Schavuit : 26 juli 2006 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() ![]() misschien moeten ze in de buurt van die fontijn ook zo'n brug bouwen |
![]() |
![]() |