![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangaande het onzintopic Voorstel: een stuk Sahara voor nieuwe Vlaamse Staat: Blokkia! van actief politicus Eric Feremans:
Kan het beheer mij vertellen waarom zoveel reacties in dit topic gewist werden, terwijl het topic op zich een politiek forum onwaardig is? Waarom dan niet gewoon het topic op zich sluiten, aangezien het blijkbaar zo belachelijk is dat het merendeel van de mensen zich geneigd voelt off topic te antwoorden? Is dit een politiek forum, of een forum waarop eender welke razende gek eender welke bagger mag komen verkondigen en wat kleutergeneuzel mag plaatsen? Ik aanzie dit wel degelijk als een suggestie tot het verbeteren van de sfeer op dit forum, aangaande mijn motivatie, omdat onzin nu eenmaal niet serieus kan worden beantwoord en er dus niks zinnigs noch constructiefs kan voortspruiten uit dergelijk nonsens-topics. Verder even over de kwestie van het overtreden van het forum-reglement ivm het openen van een topic over andere forumgangers: Ik heb het hier niet over het forumlid Feremans, maar actief Spirit-politicus Feremans. Als Filip Dewinter zich hier morgen aanmeldt, zou het beheer ook plots wat werk hebben om alle forummers strafpunten te geven die over hem beginnen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 24 juli 2006 om 17:32. |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien hij zorgvuldig oppast niet in aanvaring te komen met het forumreglement (gekheid is onmeetbaar en staat er niet in), dan vrees ik dat het antwoord op uw wanhopige vraag "ja" luidt.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nierika, tenzij ik mij vergis, worden mensen hier geband na een aantal strafpunten. Met zijn "discussie"-techniek zal Feremans er ongetwijfeld al opgelopen hebben, en zonder verbetering is zijn tijdelijke of permanente afwezigheid dan wellicht ook maar een kwestie van tijd.
Geniet intussen van het weerleggen van zoveel Feremans-gezwets, en laat die jongen zijn ware aard van onverdraagzame VB-geobsedeerde nep-democraat maar tonen aan al wie het zien wil. |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Het is niet aan de moderatie om te oordelen over de sterkte van de inhoud van een post. Iedereen kan hier - zolang het binnen het forumreglement blijft - zijn of haar mening verkondigen. Off topic reageren op een topic in de hoop dat ze zo gesloten wordt, is not done. Als je een topic onzin vindt, negeer ze dan, ze verdwijnt vanzelf naar de achtergrond.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mvg Nierika
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, laat hem toch zijn pleziertje; hij lijkt me niet een van de slechtsten en staat ook nog niet op mijn negeerlijstje.
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ach, ik denk het mijne over die Ericferemans.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn hier al massa's onzintopic's geopend die nochtans serieus bedoeld waren. En die topic's stonden niet in K & K. Ga maar eens kijken in
Vreemdelingenbeleid & Integratie of Religies en andere levensovertuigingen .
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als men de discussie ernstig neemt, hoort ze dan niet eerder thuis in Maatschappelijke Discussies (het gaat toch vooral over verdraagzaamheid, toch maatchappelijk en geen politiek thema)?
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ondanks het bijhorende en niet weg te denken dictatoriaal lijfgeurtje van deze geshifte parvenue, is de amusementswaarde ervan een niet te onderschatten eye-opener voor forumbezoekers die nét zijn gearriveerd of die de bomen door het politieke bos nog niet hebben onderscheiden. Het aantal keren dat dit kereltje alle hoeken van het forum heeft gezien zijn niet meer te tellen. ![]() In die zin respecteer ik zijn blinde volharding tot rechtkrabbelen, vestje afstoffen en terug in de forumring kruipen om na een iel huppelrondje weer een vliegend pak te krijgen met Vlaamse argumenten. Buiten zijn bewuste wil om is hij als een het noorden kwijtgeraakte GPS, die het ontbindend karkas van wat heet l'état Belgique te zijn, op zijn unieke PC-Kafkaanse wijze meevoert op weg naar het rode ravijn met zowat alle politieke volksverraders, inclusief hun intellectuele dwergen en aanverwante klaplopers meesleurend in haar verrotte en diep gecorrumpeerde zog. Enfin, toch dát evenredige deel in verhouding tot Fé 's politieke gewicht in de Belze schaal. Alle beetjes helpen, nietwaar ? In wezen is de VB-gerelateerde kiezer de Fé diep erkentelijk voor de intellectueel verwarde en onwaarschijnlijk geborneerde uitlatingen die hij in diverse topics alhier en elders met krankjorume PC-mest heeft rondgebaggerd. So, keep up the good work, dear Fé ! Je levert, in publiciteitstermen gesproken, onschatbare diensten aan een zelfstandig Vlaanderen, either you like it or not. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 juli 2006 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Ach, met de onzin van Feremans kunt ge twee dingen doen:
1. U blauw ergeren. 2. U kapot lachen. Persoonlijk verkies ik de tweede optie. Dat soort lachwekkende narren kunnen uw humeur met deze hitte danig op een vrolijk peil brengen ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij verplaatsen geen topics omdat de argumentatie van de poster "niet sterk genoeg" zou zijn, of omdat er massaal off-topic op gereageerd wordt. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het topic negeren nog de beste manier om het te laten uitsterven...
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Leuk dat hier het woord "kroeg" gevallen is. VB-cybercafé dus.
Wie hier echt de hand boven het hoofd wordt gehouden zijn alle VMO/Voorpost/VB/Oostfront- en collabratie-connecties. Maar die "werken actief mee" met de mod's in het "begeleiden" van andere forumleden. Vandaar de bescherming. De vaststelling van een feit. Bijzonder toch, aangezien "politics.be" gelinkt staat op de site van het parlement. Weten die wel wat ze linken?
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ben je op zoals gewoonlijk weer loze aantijgingen in het rond aan het strooien? |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk tegen je zin.
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Jij was ook afrikaner-Voorpost-aanverwant zeker?
Ik dacht bv aan tussenkomsten als deze. Hoe dan ook is die "samenwerking" een feit. Bijzonder dat het parlement daar zo maar linkt.
#19 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de argumenten nu alweer op?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |