![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Block laat bewerken van patiëntendossiers door gedetineerden onderzoeken
http://s.hln.be/2642840 Citaat:
Is die nu helemaal van lotje getikt ?? Het idee allen al !! Dit gaat om vertrouwelijke medische gegevens !!!! Wie zegt dat die documenten niet misbruikt worden achteraf ?? Sommige hebben een enorm goed (fotografisch) geheugen !! Voor zulke zware feiten , De Block moet er uit !!!! Hoe idioot kan je zijn de maatschappij zo te verkloten !!!! Kan je voortaan net zo goed uw gegevens aan uw ex of vijand in bewaring geven of op cafe !! Of zet ze meteen op internet , met een paswoord ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 maart 2016 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijzen op tafel ! komaan zeg ! Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 maart 2016 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() "De gedetineerden hebben allemaal een verklaring ondertekend dat ze de gegevens vertrouwelijk behandelen." ![]() byebye De Block idd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() jobs jobs jobs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() We kunnen misschien ook onze kinderen en zieken door gevangenen laten verzorgen en onderwijzen?
Dat zou pas een besparing zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg hem of hij een dokter was, 'ik ben een cipier en ik vervang de verpleegster', zei hij. Ik schoot in de lach, 'roep me maar als er een echte dokter is' repliceerde ik. Hij begreep dat precies niet goed. Alles gaat goed in de Belgische gevangenissen, we hebben een gevangenismodel dat de hele wereld ons benijdt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 maart 2016 om 14:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus na cellmate hebben we Cellmade, bijzonder inventief van het FOD Justitie, knappe bollen daar. Wat volgt, Cellmaid??? LOL! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen misschien ook onze kinderen en zieken door gevangenen en onderwijzers laten verzorgen? Dat zou pas een besparing zijn. Fixed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de gevangenen zijn aan het werk, nu de invaliden en de zieken nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap de heisa niet.
Ofwel laat je het doen door gewone werknemers van dat digitalisatiebedrijf, waarbij die werknemers wél vrij beschikken over smartphones, scanners, kodaks, ... Ofwel laat je het doen door mensen die zelfs nog geen beeldmateriaaldragers mogen bezitten. Wat is het veiligst?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op het eerste zich geen spatje problemen. Wat kan mij dat schelen dat mijn medisch dossier ingescand wordt door een gedetineerde ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dit vooral een goed idee is als maatschappelijke investering voor het aankweken van levenswijsheid bij de leerlingen en studenten. Ik zie niet in hoe dit een besparing zou zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |