![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zou het mogelijk zijn om mini-topics open te doen met enkel nieuws van die dag.
En die dan maar een dag open te laten voor reactie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed idee, dan zijn we meteen al die idiote topics kwijt over faits divers van de dag. Als het ergens gebrand heeft of er loopt een inbreker los.
Aan de andere kant, het is geen nieuwssite he hier. Daarvoor ga ik naar fok.nl ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() bedoelde wel politiek getinte nieuwsfeiten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Politiek getinte nieuwsfeiten hebben meestal gevolgen die langer dan één dag duren.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wat mij altijd weer verbaast, is het enthousiasme waarmee de kudde zich hier stort op nieuwsitems, waarvan de feitelijke gegevens nog niet bekend zijn, zodat ze eens goed ongeremd uit de bol kunnen gaan,niet gehinderd door die vervelende feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik maak uit andere topics op dat ook wanneer ze de feiten wel voldoende kennen, ze toch nog ruimte vinden om er hun eigen complottheorietjes aan vast te hangen. Ik denk maar aan het 9/11 topic in Internationale politiek. Maar dat ze vooraf al gaan gissen naar wie het slachtoffer en wie de daders zijn, dat is natuurlijk ook te gek voor woorden. En eenmaal het nieuwsfeit helemaal bekend is, dan kan het twee kanten op gaan: ijzige stilte als het niet aan hun waanbeelden voldoet, of uitgebreid gejubel dat ze oh zo gelijk hadden. En dan spreken ze van medeleven hebben met het slachtoffer en het niet uitmelken enzo... bah.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |