![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() In Berchem is er sinds kort een nieuwe partij opgericht "Verstandig Rechts": http://www.verstandigrechts.be
Zij komen op voor:
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet zo een verstandige zet van 'verstandig' rechts. Ze waren beter bij VLOTT gebleven. op 8 oktober zal het niet 'verstandig' rechts doch wel Vlaams Belang-VLOTT zijn die een feestje zal kunnen bouwen.
![]() 'Verstandig' rechts is alleen maar een verzwakking van rechts. Wat alleen maar de pocos ten goede komt. Niet zulk een verstandige zet dus van 'verstandig' rechts.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 7 september 2006 om 17:28. |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind Verstandig Rechts een heel lullige naam.
#4 |
Banneling
|
![]() Humor is't!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
-Of het VB moest een absolute meerderheid behalen: iets waar men bij het VB zelf niet in gelooft- De beste manier om een rechtser beleid te krijgen is dus door -ironisch genoeg- niet op het VB te stemmen. Think about it!
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
't Is ook mijn frustratie dat je als centrum-rechtse kiezer quasi geen enkel alternatief hebt dan het VB. VLOTT is wel een alternatief, maar het kartel met het VB(en dus cordon ![]() Een VB/VLOTT-stem is idd eigenlijk een verloren stem. Als de resultaten binnenlopen zorgen de VB stemmen wel voor wat paniek en opschudding, maar ook niet veel meer dan dat ![]() Langs de andere kant is er wel geen andere mogelijkheid voor de centrum-rechtse stem dan VB/VLOTT. ...Want de linkse VLD is voor eigenlijk uitgesloten, CD&V/NVA is ook niet echt een mogelijkheid aangezien de katholieken de NVA meer gebruiken omwille van hun stemmenaandeel(7%) dan omwille van hun ideologie. Dit zal blijken bij de federale verkiezingen waarin deze partijen niet meer als kartel zullen opkomen(ik hoop dat ik hierin fout ben). De VLD zou met gemak de grootste partij in Vlaanderen kunnen zijn als ze de lijn van Dedecker zouden volgen....maar de top heeft beslist om naar links op te schuiven ![]() Jammer dat verstandig-rechts niet in mijn gemeente uitkomt, want mijn stem zouden ze zeker krijgen. Laatst gewijzigd door zorlac : 9 september 2006 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Verstandig rechts"
De combinatie van die twee woorden alleen al ...... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 9 september 2006 om 22:37. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Men geeft ze een té lage uitkering en laat ze in hun hangmat zitten. Dit is enorm asociaal imho. Beter zou zijn deze mensen zo snel als mogelijk te reïntegreren in het arbeidscircuit. Niet enkel omdat het de staat geld kost, maar vooral omdat het...het sociaal gevoel, -zelfbeeld, -kinderen, -motivatie, -betrokkenheid, en -..... van deze mensen ten goede komt! Dat is pas sociaal... Nog meer vrijheid voor de rijken is uit den boze of zou het toch moeten zijn. Daarin geef ik u gelijk. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest,.......sterke argumentatie Pietje ![]() Laatst gewijzigd door zorlac : 9 september 2006 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() Ik vind het een goed initiatief. Perfect voor mensen die "rechts" zouden willen stemmen omwille van bepaalde standpunten, maar (volgens mij terecht) wantrouwen koesteren tegen de partijtop van het Vlaams Belang.
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 9 september 2006 om 23:23. |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() het vlaams belang staat voor de poort van de grote doorbraak, i.p.v. een nieuwe partij op te richten zou het beter zijn van alle rechtse krachten te bundelen, het kan er op aan komen
|
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Ik vind het opzich een goed idee, het is echt jammer dat er tegenwoordig al direct volgende link wordt gemaakt; Rechts = VB = Racist.
Centrum-Rechtse partijen zijn dus erg welkom, partijen die niet zo extreem zijn als het VB, maar toch duidelijke en aansprekende standpunten hebben. VB is geen goede partij om 'rechtse krachten' te bundelen. Laatst gewijzigd door Chilles : 10 september 2006 om 09:28. |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Inderdaad, maar als je ze naast linkse partijen zet valt het totaal niet op, vermits zij ook verre van verstandig zijn.
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() geef mij maar dom rechts, als "verstandig" betekent dat ge ne neoliberale asociale egotripper zijt.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Als je het VB programma leest zal je zien dat dat helemaal niet extreem is maar gewoon complexloos rechts. Ik zie trouwens wat weinig verschil met wat vermeulen neer pent.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |