![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem in mijn gemeente (Jette) in elk geval voor iemand die op de lijst 'Groen!' prijkt, maar ik vind het filmke niettemin toch een beetje aan de 'melige' kant.
Of is het de muziek die er op geplakt werd ? Waarom heeft 'Groen!' niet gekozen voor iets dat een beetje 'doet bewegen' ? Ja, ik weet het, ik ben een veeleisend persoon. Net daarom stem ik voor 'Groen!', trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() de muziek vind ik niet super maar de beelden toch wel hoor. Je kan het "melig" vinden, ik vind het gewoon een warme, positieve boodschap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik vindt het clichématig.
Het is zelfs demagogisch. 1: de vrachtwagen: bootschap "zwakke weggebruiker misbruik uw positie in het verkeer en haal zoveel mogelijk gevaarlijke toeren uit" 2: betaalbaar wonen: Alsof een politieke partij de markt van de immobilia zal dicteren wat de marktwaarde is van woningen. 3: Schone energie versus mooi landschap. Momenteel is de schoonste energie die bruikbaar is om de gemeenschap te voorzien kernenergie. Geen enkele alternatieve energiebron kan kernenergie opvangen. Gevolg bij afbouw kernenergie: Vlucht naar fossiele brandstoffen omdat er anders geen alternatief is. Groen! is een partij voor de rijken! Voor alle zaken die zij als vervuilend aanzien zwaar belasten. gevolg zal zijn, dat wie het kan betalen zal kunnen genieten, wie niet zijn auto enz zal mogen laten staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de fietsende 'papa' en zijn 'dochtertje' - de 'draak' ( de 'vlieger') èn de windmolens - alle bomen in het filmke - dat gezinnetje met hun 'krot' (vooral dat huppelende meisje vond ik onweerstaanbaar : ik vind huppelende kleine en grotere mensjes van het mooiste dat er is) - dat jonge koppeltje : ik hou van jonge en oudere koppeltjes (man-vrouw; man-man; vrouw-vrouw : al gelijk, als er maar liefde aan te pas komt) - die spelende kinderen en dan die 'opa' - ... Om maar te zeggen dat er inderdaad iets (nogal veel) warms en positiefs van afstraalde. En toch ook een beetje 'melig'. Maar dat zal mij niet beletten voor lijst 'Ecolo-Groen!' te stemmen. Ze mogen zelfs 'supermelig' worden, ik ben een èchte koppigaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() een vader die naast zijn dochter fietst, is dat een gevaarlijke toer??
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het tofste vond ik dat er geen beroep werd gedaan op bekende mensen of bekende politici. Wat in andere partij-propaganda wel eens het geval durft te zijn.
Wel oppassen met die fietshelmen te promoten. Naar het schijnt passeren voertuigen een pak dichter bij fietsers met een helm op, dan bij fietsers zonder helm. Maar er is ook goed nieuws, als je een lange vrouwelijk uitziende pruik ophebt blijven voertuigen nog een pak verder van je verwijderd. (bron) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ik vind dat de Grote Ring al groot en breed genoeg is - ik geloof niet in grootschaligheid, 'onbeperkte groei', militarisme, nationalisme, antropocentrisme, technocratie, plutocratie, hysterisch dynamisme, Koning Auto, ... - ik geloof wèl in duurzame ontwikkeling, eerlijke handel, zorgzaamheid (zowel voor het milieu als voor mijn medemens), ... - ik wil kunnen ademen - ik hou het graag beschaafd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat de zogezegd zwakke weggebruiker er grondig misbruik van maakt en dit te danken aan sp-a en vooral aan steveke stevaert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Alle politieke verkiezingsfilmpjes hebben een boodschap, maar waar zijn de oplossingen en hoe gaat men het realiseren, dat is iets anders, die zie ik hier ook weer niet, trouwens nog nergens gezien.
Wat me opvalt is de 10% vreemdelingenquota daar is niks van te zien in het filmpje, zij als grote voorstander daarvan. Stemmen voor groen is ook deze keer niet aan mij besteed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() je kan toch moeilijk je hele programma en al je oplossingen in 2 minuten voorstellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik was aant wachten tot dieje z'n vlieger tussen de windmolen terecht kwam, maar tevergeefs...
![]() Laatst gewijzigd door Reza : 29 september 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ahhh... Auto's treiteren is leuk! ![]() Dwing die zenuwpezen de trage manier van leven! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |